  • 1. Data: 2010-01-05 18:12:07
    Temat: Jazda ze zbitym reflektorem
    Od: Pawel <l...@p...pl>

    Witam serdecznie

    Zastanawiam się czy można jeździć ze zbitym reflektorem przednim?
    Mijał mnie dzisiaj taki samochód i ciekawi mnie jak to wygląda w przypadku
    kontroli drogowej.
    W przypadku żarówki policjant może chyba postawić warunek albo wymieniasz
    albo zabieram dowód rejestracyjny.
    Ale co jak samochód ma zbity klosz lampy i nie ma w środku żarówki?

    Paweł 'wonski' Bohdal
    GG # 1236285 LRU # 275820
    Your mouse has moved.
    Windows must be restarted for the change to take effect.

  • 2. Data: 2010-01-05 18:21:37
    Temat: Re: Jazda ze zbitym reflektorem
    Od: GK <g...@g...pl>

    Pawel pisze:
> [...]
    > albo zabieram dowód rejestracyjny.
    > Ale co jak samochód ma zbity klosz lampy i nie ma w środku żarówki?

    Pewnie zabierze DR, ale jak będzie wyrozumiały to tylko pouczy i puści.
    Ale jak trafi się upierdliwy to wlepi mandat, zabierze DR i każe auto na
    lawecie odwieźć.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 3. Data: 2010-01-05 18:24:59
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > Ale co jak samochód ma zbity klosz lampy i nie ma w środku żarówki?

    Wówczas samochód jest niesprawny technicznie i policjant zatrzymuje
    dowód rejestracyjny za pokwitowaniem.

  • 4. Data: 2010-01-05 19:11:58
    Od: news-gazeta <n...@g...pl>

    GK pisze:
    > Ale jak trafi się upierdliwy to wlepi mandat, zabierze DR i każe auto na
    > lawecie odwieźć.
    > Pozdrawiam,
    > Grzegorz

    Mandat? Podaj jakas podstawe na to...

    Pozdrawiam - Darek.

  • 5. Data: 2010-01-05 19:22:41
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    news-gazeta w <news:hhvvdl$his$1@inews.gazeta.pl>:

    > Mandat? Podaj jakas podstawe na to...

    Sam możesz w archiwum poszukać dyskusji o mandacie za brak 1 żarówki od
    podświetlenia tablicy rejestracyjnej.

    Dziwne tylko, że o podstawę mandatu sie pytasz, a nie o podstawę
    lawetowania...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2010-01-05 20:20:10
    Od: news-gazeta <n...@g...pl>

    'Tom N' pisze:

    > Sam możesz w archiwum poszukać dyskusji o mandacie za brak 1 żarówki od
    > podświetlenia tablicy rejestracyjnej.
    >
    > Dziwne tylko, że o podstawę mandatu sie pytasz, a nie o podstawę
    > lawetowania...

    Dzien dobry, ma pan zbity reflektor, bedzie mandat.
    -Co? jaki reflektor? Przeciez on jest sprawny. O ku$wa, dobrze ze pan
    policjant to zauwazyl. Prosze natychmiast spisac notatke/protokol,
    porobic zdjecia i zaczac szukac sprawcy. Bylem tam i tam....
    Wystarczy? :D

    Pozdrawiam - Darek.

  • 7. Data: 2010-01-05 20:44:41
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    news-gazeta w <news:hi03di$4g9$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    > policjant to zauwazyl. Prosze natychmiast spisac notatke/protokol,
    > porobic zdjecia i zaczac szukac sprawcy. Bylem tam i tam....

    Czyli chcesz powiedzieć, że nie sprawdziłeś stanu pojazdu przed ruszeniem po
    postoju, czy, że nie zauważyłeś uderzenia i rozbicia reflektora podczas
    jazdy?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 8. Data: 2010-01-05 20:45:22
    Od: "ksoniek" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Pawel" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > GG # 1236285 LRU # 275820
    > Your mouse has moved.
    > Windows must be restarted for the change to take effect.

    Sytuacja sprzed jakiś 6 lat
    Będąc w Łodzi u rodziny w nocy ktoś na parkingu ukradł z mojego samochodu
    reflektor przedni prawy i wkłady lusterek (Audi 80)
    Ponieważ był I Dzień Świąt więc szroty itp nie działają a ja musiałem do
    Wrocławia wrócić .
    Zgłosiłem na policję kradzież njpierw telefonicznie, policjant pozwolił na
    to abym bez lusterek i reflektora przyjechał na komisariat.
    Dalej zeznania, zdjęcia pojazdu i na koniec policjant wydał zaświadczenie że
    miała miejsce kradzież i że na trasie Łódź-Wrocław w dniu tym i tym mogę
    przejechać.
    Po drodze miałem jedną kontrolę drogówka przyczepiła się do braku
    kierunkowskazu ale po okazaniu zaświadczenia o kradzieży odpuścili sobie.

    PS. było to jeszcze przed wprowadzeniem obowiązku jazdy na światłach w dzień
    i w ciągu dnia gdzie widoczność była dobra

    http://powiatowa.info
    http://nzozrodzina.org

  • 9. Data: 2010-01-05 22:27:13
    Od: news-gazeta <n...@g...pl>

    > Czyli chcesz powiedzieć, że nie sprawdziłeś stanu pojazdu przed ruszeniem po
    > postoju, czy, że nie zauważyłeś uderzenia i rozbicia reflektora podczas
    > jazdy?

    A Ty sprawdzasz? Idziesz chodnikiem, dochodzisz do samochodu z tyłu,
    wsiadasz i ruszasz... Za kazdym razem obchodzisz go dookoła i sprawdzasz
    czy nie jest czasem uszkodzony?

    Pozdrawiam - Darek.

  • 10. Data: 2010-01-05 22:43:53
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 05 Jan 2010 22:27:13 +0100, news-gazeta napisał(a):

    > A Ty sprawdzasz? Idziesz chodnikiem, dochodzisz do samochodu z tyłu,
    > wsiadasz i ruszasz... Za kazdym razem obchodzisz go dookoła i sprawdzasz
    > czy nie jest czasem uszkodzony?

    Nie ważne czy sprawdzasz, ważne, że jest to Twój obowiązek. Nikt nie będzie
    kontrolował, czy dokonałeś przeglądu przed jazdą, ale wszelkie skutki jego
    niewykonania poniesiesz jako kierowca.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek