-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 17 Jul 2011 15:05:06 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
Thunderbird/3.1.11
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jazda z przyczepa do wrzucenia z drogi
References: <4e217eef$0$3504$65785112@news.neostrada.pl>
<4e21d1f7$0$3505$65785112@news.neostrada.pl>
<4e22a575$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4e22a575$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 54
Message-ID: <4e22de00$0$2488$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.23.113.44
X-Trace: 1310907904 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2488 83.23.113.44:42288
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2385619
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-07-17 11:03, P_ablo pisze:
> Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
> news:4e21d1f7$0$3505$65785112@news.neostrada.pl...
>>
>> Natomiast sporo razy ślizgałem się dla zabawy z pustą lawetą i tam
>> zdecydowanie - hamowanie wygaszało oscylacje, przyspieszanie je
>> pogłębiało.
>
> I wylazlo klamstwo...
> Jezdzilem z pusta laweta niejeden raz z predkosciami nawet pod 150 km/h,
> rowniez ciagnalem takie osobowkami ktorymi nie nalezalo ich ciagnac.
Moja się bujała niezaładowana, bo praktycznie nie miała własnej amortyzacji.
Ważyło to puste ponad 400kg, a miało tylko cienkie resory, nie było
amortyzatorów.
Bujało się dość nieprzyjemnie już przy 90-100km/h i bardzo źle
wychodziło z zakrętów.
Po załadowaniu, całość siadała na gumowych odbojach a amortyzowało się
to wtedy zawieszeniem samochodu i było dobrze.
Ciężko się jechało tylko na pusto, albo jak wieziony samochód nie miał
zawieszenia.
> Nigdy nie zdarzylo mi sie, zeby pusta laweta wezykowala a nawet nie
> mozna bylo wprowadzic jej w taki stan celowo.
Bez problemu - albo rozpędzając się do takiej prędkości żeby się sama
wzbudziła, albo można było pomóc kierownicą.
Z samochodem trochę się obawiałem ćwiczyć, bo w końcu bym tą lawetą
wydachował.
>> Przy okazji temat dobrze wskazuje teoretyków jazdy samochodem, którzy
>> nigdy w życiu nie mieli niczego doczepionego do swojego samochodu - bo
>> tacy twierdzą że należy przyspieszyć :)
>>
>
> Ty za to jestes takim doswiadczonym praktykiem ze dopusciles do takiej
> niebezpiecznej sytuacji.
Omijałem przeszkodę która nagle wbiegła na drogę nieutwardzonym poboczem.
> Masz wogole E ? Z tego co pamietam, to niebardzo ci sie chcialo to robic
> i kombinowales z DMC lawety...
Miałem zestaw 3480kg.
Do nowego samochodu już muszę zrobić B+E i kupić coś większego.
> Sprawna, prawidlowo zaladowana przyczepa towarowa i przestrzeganie
> przepisow odnosnie predkosci i mas (nie tylko DMC ale i RMC) nie
> pozwalaja na takie sytuacje.
U mnie wszystkie masy były w porządku.
Najnowsze wątki z tej grupy
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- 2025-02-05 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-02-05 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-05 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-05 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-02-05 Warszawa => Specjalista DevOps <=
- 2025-02-05 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer (Quality Assurance) <=
- 2025-02-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-02-05 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"