  • 41. Data: 2009-05-21 13:20:50
    Temat: Re: Jazda z pasazerem - odczucia
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote in message
    news:gv3jdh$hva$1@wueska.motocykle.org...

    > "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> wrote

    > Nie bedziesz sie bal???
    >
    > A tak na powaznie to IMHO to czy
    > pasazer przeszkadza czy nie
    > zalwzy w duzej mierze od pasazera,
    > nawet nie od gabarytow o czym szanowni Panowie
    > wspominali a od jego umiejetnosci
    > bycia tym z tylu.
    > Ot co.

    Znaczy co - niedobory w hamowaniu i przyspieszaniu umiejetny acz ciezki
    pasazer nadrobi nagami? Pytamboniewiem ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 42. Data: 2009-05-21 13:44:20
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > prędkości przelotowe mojego rzęcha przewyższają odrobine prędkości
    > piadżijo, więc mógłbyś mi spaść.

    No to zrobimy to bez lubrykantow, wiec bedzie lepsza przyczepnosc.
    Wchodzisz w to?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 43. Data: 2009-05-21 13:52:35
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > No to zrobimy to bez lubrykantow, wiec bedzie lepsza przyczepnosc.

    nie wiem czy mnie nie obrażasz.

    > Wchodzisz w to?

    a obrażasz tam mnie? bo ja wrażliwy jestem

    --
    gildor
    9'99

  • 44. Data: 2009-05-21 14:03:10
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > bo ja wrażliwy jestem

    a no to moze Cie bolec...

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 45. Data: 2009-05-21 14:34:02
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > a no to moze Cie bolec...

    e nie, mnie nie. coś pokręciłeś. to Ty spadniesz. żeby spaść trza wpierw
    się nadziać.

    --
    gildor
    9'99

  • 46. Data: 2009-05-21 15:43:28
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Kefir" <k...@r...pl> wrote

    > Znaczy co - niedobory w hamowaniu i przyspieszaniu umiejetny acz ciezki
    > pasazer nadrobi nagami?

    Tylko o hamowaniu i przyspieszaniu byla mowa?

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 47. Data: 2009-05-22 06:07:48
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > e nie, mnie nie. coś pokręciłeś. to Ty spadniesz. żeby spaść trza wpierw
    > się nadziać.

    chyba mi sie nie chce, jeszcze grzyba dostane

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 48. Data: 2009-05-22 10:36:46
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:
    > chyba mi sie nie chce, jeszcze grzyba dostane

    kurcze, co mu się stało? może grzyba złapał? ten grzyb. dziś też tęsknie

    --
    gildor
    9'99

  • 49. Data: 2009-05-22 10:53:27
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > kurcze, co mu się stało?

    maluje jaja, duzo chlopakow sie do niego zglosilo

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 50. Data: 2009-05-22 12:49:00
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > kurcze, co mu się stało? może grzyba złapał? ten grzyb. dziś też tęsknie
    No i poszedl sobie, a gdzie my teraz takiego grzyba znajdziemy??
    "chlip"
    Normalnie wzial i poszedl, przez Was, w las jak Zielonka chorazy,
    szydercy Wy.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6