-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: Marcin N <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Jazda z Unią
Date: Fri, 30 Dec 2011 12:07:33 +0100
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 25
Message-ID: <jdk61d$h7e$1@news.task.gda.pl>
References: <2...@a...googlegroups.com>
<jdk41f$8up$1@news.task.gda.pl> <jdk4po$f5j$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-72-152-121.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1325243245 17646 89.72.152.121 (30 Dec 2011 11:07:25 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 30 Dec 2011 11:07:25 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
Thunderbird/8.0
In-Reply-To: <jdk4po$f5j$1@inews.gazeta.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 111229-1, 2011-12-29), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:649324
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-12-30 11:46, de Fresz pisze:
> Siakoś "plan zero" w Skandynawii nie zakończył się sukcesem.
To było wiadome od początku. Kilka lat temu pisałem, czemu taki plan
jest bez sensu. W skrócie: gdy jedna liczba ma dążyć do sera
(wypadkowość) to druga (koszty) muszą dążyć do nieskończoności.
A nawet wtedy zawsze ktoś zasłabnie albo umrze na wylew za kierownicą i
doprowadzi do wypadku.
>> Bez sensu. Ile wypadków skończyło się niewezwaniem pomocy? W procentach?
> Tu chodzi o szybkość wezwania tej pomocy. Bywają wypadki, gdy na mało
> ruchliwej drodze pojazd poleci w krzaki i chwilę trwa, zanim ktoś to
> zauważy.
Zgoda. Jednak ILE takich przypadków ma miejsce? Czy jest ekonomicznie
uzasadnione wyposażyć 100 mln pojazdów w drogie urządzenia, żeby
zapobiec 100 śmierciom rocznie? Sytuacja analogiczna jak powyżej -
koszty rosną do nieskończoności, jeśli umieralność ma dążyć do zera.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.12.11 11:37 Jarek Andrzejewski
- 30.12.11 12:06 de Fresz
- 30.12.11 12:33 WS
- 30.12.11 12:55 Leszek Karlik
- 30.12.11 12:58 de Fresz
- 30.12.11 13:09 duddits
- 30.12.11 13:24 WS
- 30.12.11 13:26 Leszek Karlik
- 30.12.11 13:59 Jarek Andrzejewski
- 30.12.11 14:05 Jarek Andrzejewski
- 30.12.11 15:21 Leszek Karlik
- 30.12.11 15:24 Leszek Karlik
- 30.12.11 16:13 de Fresz
- 30.12.11 16:16 de Fresz
- 30.12.11 16:32 Leszek Karlik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?
- 2024-12-19 Fujitsu LIFEBOOK E746
- 2024-12-19 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2024-12-19 Warszawa => Junior Account Manager <=
- 2024-12-19 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2024-12-19 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2024-12-19 Wrocław => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-12-19 Katowice => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-19 Olsztyn => Sales Specialist <=