  • Data: 2011-12-30 11:37:48
    Temat: Re: Jazda z Unią
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-30 08:09, Punge pisze:
    > Parlament Europejski przygotowuje przepisy, które mają zwiększyć
    > bezpieczeństwo na drogach.
    >
    > - blokady antyalkoholowe zapłonu w nowych samochodach,

    ciekawe, jak sobie poradzą w pogotowiu, policji i różnego rodzaju
    strażach wiejsko-gminnych: pijanego nie będą w stanie przewieźć?

    > - zakaz wysyłania SMS-ów, e-maili i przeglądania internetu przez
    > kierowcę,

    ciekawe, jak to skodyfikują. Czy np. irc-owanie uwzględnią? Albo
    "panie władzo, ja tylko po X.11 się łączyłem z serwere. Internet? Ależ
    żadneg interneta nie przeglądałem".

    > - Obowiązkowa wiedza na temat opon,

    jaka? Wszystko będzie w stosownym rozporządzeniu, opracowane
    szczegółowo i jasno jak lista leków refundowanych :-)
    Powstaną Państwowe Komisje Egzaminacyjne Na Temat Opon w każdym
    powiecie, a Wyższa Państwowa Szkoła Opon będzie przyznawała
    odpowiednie tytuły zawodowe dla instruktorów.

    będą obowiązkowe badania psychiatryczne na okoliczność szaleństwa :-)

    Nie można po prostu rozwiązać dobrowolnie tej Unii tylko koniecznie
    trzeba w ten sposób prowadzić do jej upadku?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski