  • Data: 2011-12-31 17:19:36
    Temat: Re: Jazda z Uni?
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 31 Dec 2011 17:02:50 +0100, Tytus z domQ <t...@g...pl> wrote:

    [...]
    > dopóki > jakiś pan władza nie stwierdzi, że dawno łapówki nie dostał.
    >
    > Ale byles i widziales czy tak ci sie wydaje i powtarzasz glupoty ???

    Że co, że niby jak nie będę żyć w Rosji to nie mogę krytykować ichniej
    wersji "demokracji"? Czytałem wystarczająco dużo wiarygodnych informacji,
    żeby wiedzieć, że z demokracją i prawami człowieka ten kraj nie ma dużo
    wspólnego. Może więcej niż Chiny, ale nadal do standardów cywilizowanych
    krajów im daleko.

    A Ty się tam wyprowadzasz, do kraju swobody i taniej benzyny, z naszego
    uciskającego jewrokołchozu czy jednak nie? :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650