    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 15 Apr 2013 15:43:18 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Jazda z 4/5 śrubami do tarczy
    From: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2013 20:45:24 UTC+2 użytkownik skodzia napisał:
    > Witam,
    >

    > Byłam dziś wymienić opony. I potem powiedzieli mi mniej więcej tak
    >
    > (przepraszam z góry za lamerski tekst, ale nie notowałam na bieżąco;)
    >
    > mam nadzieję, że da się zrozumieć):
    >
    > ktoś, kto poprzednio to robił, to jedną śrubę w lewym przednim kole
    >
    > wepchnął jakoś tak na siłę, że była wygięta, i teraz jak ją wyjęli,
    >
    > to już nie da sie włożyc spowrotem, bo z tarczą w tym miejscu
    >
    > coś nie tak - że gwint uszkodzony, czy jakoś tak, nie pamiętam jak to
    >
    > powiedzieli. Zrozumiałam, że z tą tarczą coś by trzeba wpierw zrobić

> [...]

    Zrób to od razu. Piasta majątku nie kosztuje. A co do tego co mówili oponiarze.
    Najgłupszy inżynier pracujący jako konstruktor w fabryce samochodów jest pierdylion
    razy mądrzejszy od najmądrzejszego oponiarza. Po coś dał 5 śrub a nie cztery. Pewno
    mu z obliczeń wytrzymałościowych wyszło że cztery za mało.