  • 1. Data: 2012-04-18 18:45:37
    Temat: Jazda testowa - jak dlugo?
    Od: FTX <F...@g...pl>

    Witam serdecznie na grupie po raz pierwszy.

    Wiadomo, ze w ciagu 30 minut ciezko o jakies sensowne wnioski co do
    komfortu, itp.
    Jak wyglada teraz sprawa jazdy testowej na dluzej dla auta o wartosci
    powyzej 150K? Czy jest mozliwosc testowania auta powyzej jednego dnia i
    bez sprzedawcy siedzacego obok?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-04-18 19:00:59
    Temat: Re: Jazda testowa - jak dlugo?
    Od: Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl>

    W dniu 2012-04-18 18:45, FTX pisze:
> [...]
    > Jak wyglada teraz sprawa jazdy testowej na dluzej dla auta o wartosci
    > powyzej 150K? Czy jest mozliwosc testowania auta powyzej jednego dnia

    Mi dali mi Mondeo do testowania na weekend. Zabrałem w sobotę i w
    poniedziałek oddałem.

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 3. Data: 2012-04-18 19:11:23
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Potocki Passion & Adventure

    > Mi dali mi Mondeo do testowania na weekend. Zabrałem w sobotę i w
    > poniedziałek oddałem.

    A nie mieli pretensji za resztki psiej karmy w bagażniku? :)

  • 4. Data: 2012-04-18 20:08:52
    Od: Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl>

    W dniu 2012-04-18 19:11, to pisze:
    > begin Potocki Passion& Adventure

    > A nie mieli pretensji za resztki psiej karmy w bagażniku? :)

    Odwrotnie. Trzech pracowników tamtego salonu do teraz kupuje u mnie
    karmę (to juz 3 lata). Najpierw byl jeden, potem powiedział innemu, a
    tamten innemu i tak się to kręci.

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 5. Data: 2012-04-18 20:52:53
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Potocki Passion & Adventure

    > Odwrotnie. Trzech pracowników tamtego salonu do teraz kupuje u mnie
    > karmę (to juz 3 lata). Najpierw byl jeden, potem powiedział innemu, a
    > tamten innemu i tak się to kręci.

    Zaprosiłeś ich na mały poczęstunek? Smakowała? :>

  • 6. Data: 2012-04-18 21:07:05
    Od: Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl>

    W dniu 2012-04-18 20:52, to pisze:
    > begin Potocki Passion& Adventure

    > Zaprosiłeś ich na mały poczęstunek? Smakowała? :>

    Z tego co mówią to bardzo :)

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 7. Data: 2012-04-19 01:30:49
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 18 Apr 2012 17:45:37 +0100, FTX wrote:

> [...]
    > Jak wyglada teraz sprawa jazdy testowej na dluzej dla auta o wartosci
    > powyzej 150K? Czy jest mozliwosc testowania auta powyzej jednego dnia i

    Nikt nie miał obiekcji żeby dać samochód od wartości 40k na cały dzień.
    Tyle że oczywiście nie ten nowy egzemplarz nad kupnem którego się
    zastanawiasz, a demonstracyjny którym jeżdżą wszyscy inni.

    Myślę że nie zależy to od wartości samochodu, a raczej obłożenia
    harmonogramu - jak jest wielu chętnych to dostaniesz samochód na krótko, bo
    za godzinę przychodzi inny chętny klient. Jak zainteresowanie mało, albo
    samochodów demo mają dużo, to pewnie problemu nie będzie żadnego.

  • 8. Data: 2012-04-19 08:58:28
    Od: PH <p...@...ustach.abd>

> [...]
    > Jak wyglada teraz sprawa jazdy testowej na dluzej dla auta o wartosci
    > powyzej 150K? Czy jest mozliwosc testowania auta powyzej jednego dnia i

    Mi przed zakupem dali w piątek i powiedzieli,
    że zadzwonią jak będą chcieli abym oddał, ale nie wcześniej niż w
    poniedziałek. Oddałem w środę wieczorem.

  • 9. Data: 2012-04-19 14:56:11
    Od: "mgr inz. Rafal" <b...@g...nie.ma>

    On 2012-04-18 19:00, Potocki Passion & Adventure wrote:

    > Mi dali mi Mondeo do testowania na weekend. Zabrałem w sobotę i w
    > poniedziałek oddałem.

    Honda Accord 2 lata temu podobnie.