  • Data: 2009-04-06 12:05:03
    Temat: Re: Jazda po lini w korku i takie tam...
    Od: "Bartek" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Alez ja jestem spokojny ;)
    > Tutaj nie trzeba dlugo jezdzic i miec duzo konktaktow z motocyklistami czy
    > kierowcami innych pojazdow. Masz na pewno kontakt po prostu z ludzmi. Ci w,
    > czy na pojazdach to sa wlasnie ludzie. Tacy zwykli, tacy, jakich spotyka

    <ciach>

    Masz calkowita racje.

    W sumie bylo mi wstyd i jak pisalem mialem ochote przeprosic poszkodowanych.

    Srodowisko motocyklistow w znacznym jest postrzegane negatywnie przez
    spoleczenstwo. Zgodnie z zasada ze najbardziej widac zachowania skrajne -
    takie jak opisane przez mnie, zdanie sie raczej szybko nie zmieni.

    Czasami mysle o jakiejs "akcji spolecznej" o wspolzyciu na drodze.

    Bilbordy przy zakorkowanych ulicach: w Wawie np Pulawska, Jerozolimskie,
    Trakt Brzeski itp.

    B.