  • Data: 2010-02-09 14:44:08
    Temat: Re: Jazda na światłach - prawie 3 lata, i co?
    Od: "GB" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Alez wplyw ilosci, czy liczby, jak kto woli, samochodow ma istotny wplyw
    > na ilosc wypadkow.

    Proponuję uważniejsze czytane. To że liczba samochodów ma wpływ na liczbę
    wypadków jest oczywiste i nie twierdziłem nigdzie inaczej. Po prostu
    stwierdziłem że nie przybyło ich nagle z roku na rok aż 25% (co ewentualnie
    mogłoby wytłumaczyć brak spadku liczby wypadków, który wg entuzjastów
    wprowadzania świateł miałby wynosić mniej więcej tyle samo).

    > Tego typu pomysly jak swiatla, gasnice itp. sa upierdliwe, ale malo grozne
    Groźnie nie są, no chyba że ktoś podczas wypadku dostanie w głowę źle umocowaną
    gaśnicą ;-) Jak policzyłem to wprowadzenie świateł może komuś podwyższyć koszty
    użytkowania samochodu najwyżej o jakieś 100 PLN/rocznie, i to zakładając dość
    intensywne użytkowanie. Choć z drugiej strony to i tak sporo więcej niż cena
    gaśnicy ;-)

    Natomiast na pewno są upierdliwe, zwłaszcza jak pomyśleć że nasi
    parlamentarzyści zajmują się głównie uchwalaniem i poprawkami do tego typu
    dupereli zamiast czymś ważniejszym (choć jak odpowiesz że z drugiej może i
    lepiej że nie zajmują się czymś bardziej odpowiedzialnym to też nie będę się
    spierał).

    pozdrawiam,
    G.