-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "JaTy.CKmK" <J...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jazda na suwak
Date: Sat, 18 May 2019 17:58:05 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 23
Message-ID: <qbpa2e$38l$1@node1.news.atman.pl>
References: <a...@g...com>
<8...@g...com>
<5...@g...com>
<j...@4...net>
<qbohi1$oae$1@news.mixmin.net> <qboiov$t4q$1@node2.news.atman.pl>
<qbp0kr$pn9$1@news.mixmin.net> <qbp5j9$ei3$2@node2.news.atman.pl>
<5ce01fb1$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-68-157-96.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1558195086 3349 89.68.157.96 (18 May 2019 15:58:06 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 18 May 2019 15:58:06 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.6.1
In-Reply-To: <5ce01fb1$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 190518-2, 2019-05-18), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2656750
[ ukryj nagłówki ]W dniu 18.05.2019 o 17:07, Shrek pisze:
>
> A ile metrów(setek, kilo) należy zmienić pas, który w końcu skręca w
> prawo? weźmy na tapetę konkretny przykład.
>
> https://www.google.com/maps/@52.2510285,20.9555939,3
a,75y,327.3h,74.8t/data=!3m6!1e1!3m4!1sNlcJ59kktp7Sk
2uRuyQrXA!2e0!7i16384!8i8192
>
>
> Opisz własnymi przemyśleniami a opowiem ci jak to w praktyce wygląda.
> Korek jest "na dwóch lewych" pasach.
Ale to nie jest "koniec pasa" i tutaj nie ma jazdy na suwak! Uważanie że
w tej sytuacji obowiązuje suwak to już jest cwaniactwo!
Tu obowiązuje ogólna zasada zmiany pasa ruchy i ten dla nas odpowiedni
powinniśmy wybrać przed linią ciągłą a jeśli jest kolejka to w niej
stoimy a nie "pchamy się" pasem do skrętu np. w lewo a potem wymuszamy
suwak bo przecież chcemy jechać w prawo a "chamy niereformowalne" nie
znają jazdy na suwak - to właśnie jest "mega buraczanym chamstwem"
--
JaTy
Następne wpisy z tego wątku
- 18.05.19 18:04 Shrek
- 18.05.19 18:22 Transpok
- 18.05.19 19:03 RadoslawF
- 18.05.19 19:52 Shrek
- 19.05.19 21:44 J.F.
- 19.05.19 21:45 J.F.
- 19.05.19 23:28 J.F.
- 20.05.19 00:32 Transpok
- 20.05.19 00:49 Transpok
- 20.05.19 01:23 J.F.
- 20.05.19 05:59 Shrek
- 20.05.19 11:33 J.F.
- 20.05.19 13:09 J.F.
- 20.05.19 13:22 J.F.
- 20.05.19 17:11 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A