  • 1. Data: 2011-01-07 19:45:07
    Temat: Jazda na 3 cylindrach...
    Od: "R" <...@n...spam>

    Jakie mogą być konsekwencje przejechania ok. 4 km na 3 cylindrach (uszk.
    przew zapłonowy)? Po jeździe śmierdziało gumą pod samochodem, podejrzewam
    przegrzanie katalizatora.

    R.

  • 2. Data: 2011-01-07 20:04:35
    Temat: Re: Jazda na 3 cylindrach...
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin R

    > Jakie mog? byae konsekwencje przejechania ok. 4 km na 3 cylindrach (uszk.
    > przew zap?onowy)? Po jeOEdzie ?mierdzia?o gum? pod samochodem,
    > podejrzewam przegrzanie katalizatora.

    W najlepszym razie paliwo jarało Ci się w wydechu, co mogło mieć różne
    konsekwencje z popsutym katem na czele. W najgorszym razie silnik do
    remontu.

  • 3. Data: 2011-01-07 20:14:18
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 07.01.2011 19:45, R pisze:
    > Jakie mogą być konsekwencje przejechania ok. 4 km na 3 cylindrach (uszk.
    > przew zapłonowy)? Po jeździe śmierdziało gumą pod samochodem, podejrzewam
    > przegrzanie katalizatora.

    Paliwo w oleju, zgon sondy lambda i katalizatora.

  • 4. Data: 2011-01-07 20:19:27
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-01-07 19:45, R pisze:
    > Jakie mogą być konsekwencje przejechania ok. 4 km na 3 cylindrach (uszk.
    > przew zapłonowy)?

    Na tak krótkim odcinku, pewnie też bez specjalnego katowania, raczej nic
    się nie stanie.

    Kiedyś z ciekawości oglądałem katalizator (metalowy) po przejechaniu
    150km z gazem w podłodze na 3 cylindrach i nic mu się nie stało.

  • 5. Data: 2011-01-07 21:06:30
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > konsekwencje z popsutym katem na czele. W najgorszym razie silnik do
    > remontu.

    ta, po 4 kilometrach. Toż on z plasteliny nie jest...

    Pozdr
    Scyzoryk

  • 6. Data: 2011-01-07 21:08:14
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Jakie mogą być konsekwencje przejechania ok. 4 km na 3 cylindrach (uszk.
    > przew zapłonowy)? Po jeździe śmierdziało gumą pod samochodem, podejrzewam
    > przegrzanie katalizatora.

    mógł się zasyfić niespalanym paliwem.

    Raczej nic się nie stało, jak wymianisz przewód daj ostro w palnik żeby
    wszystko przepalić i będzie chodził. Za krótki odcinek żeby coś trwale
    uszkodzić. Może sonda lambda, ale teznie sądzę...

    Pozdr
    Scyzoryk

  • 7. Data: 2011-01-07 21:28:19
    Od: "xs" <x...@g...pl>

    Excite <n...@n...pl> napisał(a):

    > Paliwo w oleju, zgon sondy lambda i katalizatora.

    W grupie VAG od dobrych juz prawie 20 lat sterownik silnika jezeli nie dostaje
    sygnalu z czujnika spalania stukowego (nie chodzi na 1 gar silnik) odcina
    wtryskiwacz z tego cylindra. Zadne paliwo sie nie leje. Po 4km nic sie nie
    stanie, po 40km moga co najwyzej dostac poduchy silnika od drgan i wibracji.

  • 8. Data: 2011-01-07 21:38:20
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    On 07.01.2011 19:45, R wrote:
    > Jakie mogą być konsekwencje przejechania ok. 4 km na 3 cylindrach (uszk.
    > przew zapłonowy)? Po jeździe śmierdziało gumą pod samochodem, podejrzewam
    > przegrzanie katalizatora.

    Nic się nie stało. Nie wiem, jakie masz auto, ale jak sądzę, ten
    cylinder nie dostawał nawet benzyny... Ja tam kiedyś Clio musiałem
    przejechać w ten sposób prawie 100km, nie stało się nic. Zupełnie nic.

    JK

  • 9. Data: 2011-01-07 22:21:28
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > W najlepszym razie paliwo jarało Ci się w wydechu, co mogło mieć różne
    > konsekwencje z popsutym katem na czele. W najgorszym razie silnik do
    > remontu.

    nie przesadzasz oby? musialby miec niezwyklego pecha (jeszcze gorszego ode
    mnie;) zeby tak sie stalo

  • 10. Data: 2011-01-07 22:22:51
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    w najgorszym wypadku zdechnie katalizator, ale to tez musialbys niewiadomo
    ile jezdzic tak zeby go zjarac