eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJazda na 3 cylindrach...Re: Jazda na 3 cylindrach...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-
    for-mail
    From: Michał Gut <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jazda na 3 cylindrach...
    Date: Mon, 10 Jan 2011 11:38:27 +0100
    Organization: WSISiZ
    Lines: 14
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
    Message-ID: <igenj2$f93$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <4d275f34$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d2838c6$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d284550$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d284bdb$0$2498$65785112@news.neostrada.pl>
    <iga30m$o7i$1@inews.gazeta.pl>
    <4d28b149$0$2507$65785112@news.neostrada.pl>
    <igahce$b1k$1@inews.gazeta.pl>
    <4d28ef65$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...com>
    <4d29a145$0$2461$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@4...com> <igchh1$hpr$1@news.onet.pl>
    <igcv5j$52d$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <igd0so$5ek$2@news.onet.pl>
    <4d2a20bb$0$2487$65785112@news.neostrada.pl>
    <igdcms$6dq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <4d2a3b73$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: gw7.knc.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1294655907 15651 85.219.142.7 (10 Jan 2011 10:38:27
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Jan 2011 10:38:27 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2341211
    [ ukryj nagłówki ]

    >
    > Ale to paliwo wtryśnięte przy zamkniętym zaworze się nie marnuje, a czeka
    > na swoją kolej aż zostanie wessane do cylindra.
    > Wtryskiwacz zamontowany jest tam bardzo blisko zaworu i nie ma mowy żeby
    > cała porcja powietrza zmieściła się między wtryskiwaczem a zaworem.
    > Wychodzi na to że wtryskiwacz sika na zamknięty zawór, a to albo odparuje
    > na gorącej głowicy, albo pęd powietrza jakoś to zawsze rozpyli w
    > cylindrze.

    a na naiwny myslalem ze ma to jakikolwiek zwiazek z rozwojem
    technologicznym:))))

    dobrze sie dowiedziec czegos ciekawego o swoim autku:)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: