eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleJazda motocyklem jest bardziej niebezpieczna niż boks zawodowy :-)Re: Jazda motocyklem jest bardziej niebezpieczna niż boks zawodowy :-)
    From: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jazda motocyklem jest bardziej niebezpieczna niż boks zawodowy :-)
    Date: Wed, 19 May 2010 02:08:08 +0200

    On Tue, 18 May 2010 22:55:28 +0200, wrote:

    [...]
    > Jak tylko sobie uświadomiłem, że dosiadając mojego skromnego LS-a,
    > ryzykuję więcej, niż gdybym wyszedł na zawodowy ring bokserski, to od
    > razu mi urosło ego i poprawiło się samopoczucie ;-) Czego i wam życzę.

    Ale co w tym dziwnego? :-) Boks jest dość bezpieczny dla życia (gorzej
    dla intelektu, powtarzane mikrourazy mózgu nie robią mu dobrze), od tego
    są te duże rękawice ochronne, zasady itd.

    Za to na drogach to na jednośladzie nigdy nie jest specjalnie bezpiecznie,
    a w Polsce to w ogóle jakaś masakra. Podejrzewam, że jakby wziąć statystykę
    to spokojnie wyjdzie że boks jest bardzo bezpieczny dla życia a jazda na
    motocyklu wprost przeciwnie. To tak samo jak z niebezpiecznymi zawodami,
    policjant ma relatywnie bezpieczny żywot w porównaniu z takim rybakiem czy
    drwalem, no ale policja się kojarzy ze strzelaninami i w ogóle. ;-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650