  • 51. Data: 2016-07-24 22:02:42
    Temat: Re: Jazda bez korka oleju
    Od: masti <g...@t...hell>

    Cavallino wrote:

    > Podobnie jak sprawdzanie facebooka czy sms-ów - kolejna tytpowa babska
    > przypadłość.

    ostatnio to głównie obserwuję u facetów.
    Ale pewnie według Ciebie są babami

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 52. Data: 2016-07-24 22:29:56
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 24.07.2016 o 20:14, FEniks pisze:

    > Jeszcze jakieś obrazy wyświetla Ci szklana kula?

    To było tak ad vocem - o ogóle tej części populacji, a niekoniecznie o
    Tobie.

  • 53. Data: 2016-07-24 22:32:07
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 24.07.2016 o 20:15, FEniks pisze:

    > Zwyczajnie zapamiętujesz akurat te sytuacje z udziałem kobiet,
    > utwierdzając się w przekonaniu.

    Nic z tych rzeczy - naprawdę ostatnio się pogorszyło, bo to są jedyne
    sytuacje w których w ciemno możesz zakładać jaki jest ich powód (tzn. płeć).
    Rzadko się można pomylić.

  • 54. Data: 2016-07-25 11:16:28
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-07-24 o 20:15, FEniks pisze:
    > Zwyczajnie zapamiętujesz akurat te sytuacje z udziałem kobiet,
    > utwierdzając się w przekonaniu.
    Niestety muszę potwierdzić. Jeśli widzę na drodze samochód poruszający
    się jakoś dziwnie, nieprzewidywalnie, to w 99% przypadków kierowcą
    okazuje się kobieta.

    Maciek

  • 55. Data: 2016-07-25 11:42:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 24 Jul 2016 08:41:43 +0200, w <nn1nv5$thf$2@node2.news.atman.pl>,
    Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Podobnie jak sprawdzanie facebooka czy sms-ów - kolejna tytpowa babska
    > przypadłość.

    Nie słyszałem, by kobieta spowodowała wypadek zbierając pokemony.

  • 56. Data: 2016-07-25 13:07:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-07-25 o 11:16, Maciek pisze:

    > Niestety muszę potwierdzić. Jeśli widzę na drodze samochód poruszający
    > się jakoś dziwnie, nieprzewidywalnie, to w 99% przypadków kierowcą
    > okazuje się kobieta.

    Przesada.
    Co trzeci dziwnie jadący ma za kółkiem kretyna z telefonem przy uchu
    lub jego ekranem przed oczami.

    Pozdrawiam

  • 57. Data: 2016-07-25 16:43:41
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-07-25 o 13:07, RadoslawF pisze:
    > Przesada.
    > Co trzeci dziwnie jadący ma za kółkiem kretyna z telefonem przy uchu
    > lub jego ekranem przed oczami.
    Mamy widać różne definicje dziwnie jadących. W mojej definicji nie
    mieści się człowiek jadący dziwnie, ale _przewidywalnie_, np. właśnie
    gadający przez komórkę, w związku z czym nie włączający kierunkowskazu,
    ale wyraźnie zwalniający na pasie do skrętu przed skrzyżowaniem. Ale
    jeśli sygnalizuje skręt w prawo, a skręca w lewo, albo zatrzymuje się
    nagle na prostej choć wąskiej drodze, bo z przeciwka jedzie inna
    osobówka i będzie między nimi tylko metr odstępu - to są dla mnie
    zachowania nieprzewidywalne i niestety (jak pisałem) w 99% w wykonaniu
    kobiet.

    Maciek

  • 58. Data: 2016-07-25 20:35:08
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    wiadomości news:XnsA64EA48B4C328budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    > A jak ten wpływ miałby sie objawić?
    > Bo wiesz, ja nie martwie się o to, ze silnik za 100km padnie, pytam czy
    > warto wymienic olej w dłuższej perspektywie to znaczy czy taka przygoda
    > sprawi ze zamiast przejechac na tym silniku mln km, uda się np. ledwie
    > 800kkm...

    Jak chcesz przejechać milion kilometrów samochodem osobowym, to zmieniaj
    olej jak najczęściej. Nawet co 5 tys. km.
    Chyba, że rozmawiamy o silniku z ciężarówki.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

    ---
    Avast.

  • 59. Data: 2016-07-25 22:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    > Jak chcesz przejechać milion kilometrów samochodem osobowym, to zmieniaj
    > olej jak najczęściej. Nawet co 5 tys. km.
    > Chyba, że rozmawiamy o silniku z ciężarówki.

    Tak, o busie.
    Ale w sumie co za róznica, skoro siedzi w tym busie taki sam silnik jak w
    oplu insigni, saabie czy alfie romeo...

  • 60. Data: 2016-07-25 23:40:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-07-25 o 16:43, Maciek pisze:

> [...]
    > osobówka i będzie między nimi tylko metr odstępu - to są dla mnie
    > zachowania nieprzewidywalne i niestety (jak pisałem) w 99% w wykonaniu

    Nie wymyślaj swoich definicji w pośpiechu bo udowadniasz że nie masz
    racji. Jak było dziwnie to dalej jest dziwnie a ty robisz uniki
    że tylko nieprzewidywalnie. A dla mnie "dziwnie jadący" oznacza że
    nieprzewidywalnie bo skoro "jedzie dziwnie" to może w każdej chwili
    zrobić coś zaskakującego.