  • 61. Data: 2016-07-26 07:00:28
    Temat: Re: Jazda bez korka oleju
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > Duzo tego odstepu? Tak z 50 metrów?

    Miałem nadzieje, ze się czegoś naucze, ale widze ze jak przyszło do
    konkretów...

  • 62. Data: 2016-07-26 07:58:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Jul 2016 05:00:28 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > Miałem nadzieje, ze się czegoś naucze, ale widze ze jak przyszło do
    > konkretów...

    W tym co widzialem to nieduzo - z 5m wystarczylo, aby uniknac rozbicia
    bagaznika. Oczywiscie im wiecej tym bezpieczniej ... ale w miescie
    szybko ci wjada przed maske :-)

    J.

  • 63. Data: 2016-07-26 10:00:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > W tym co widzialem to nieduzo - z 5m wystarczylo, aby uniknac rozbicia
    > bagaznika. Oczywiscie im wiecej tym bezpieczniej ... ale w miescie
    > szybko ci wjada przed maske :-)

    No to troche zaprzeczyłes swojej wczesniejszej tezie...

  • 64. Data: 2016-07-26 17:56:22
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26.07.2016 o 07:58, J.F. pisze:

    > W tym co widzialem to nieduzo - z 5m wystarczylo, aby uniknac rozbicia
    > bagaznika.

    Dzisiaj znowu znalazł się klient, który postanowił sprawdzić
    wytrzymałość mojego tylnego zderzaka.
    Dwa razy próbował wjechać, za drugim razem mu się udało - był mocno
    zdziwiony, że sznurek samochodów stojących przed zieloną strzałką co
    chwile hamuje......

  • 65. Data: 2016-07-26 19:59:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Cavallino,

    Tuesday, July 26, 2016, 5:56:22 PM, you wrote:

> [...]
    > Dwa razy próbował wjechać, za drugim razem mu się udało - był mocno
    > zdziwiony, że sznurek samochodów stojących przed zieloną strzałką co

    Ale jak to? Miał zostawiać zbędny odstęp? Sławku, Twoja konsekwencja
    po prostu powala.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 66. Data: 2016-07-26 20:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

> [...]
    > Dwa razy próbował wjechać, za drugim razem mu się udało - był mocno
    > zdziwiony, że sznurek samochodów stojących przed zieloną strzałką co

    Musisz sie doszkolic na lekcjach u J.F. :)

  • 67. Data: 2016-07-26 20:37:11
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26.07.2016 o 19:59, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Ale jak to? Miał zostawiać zbędny odstęp?

    Nie - bezpieczny.
    Pomiędzy 50 m odstępem, którego żądasz Ty, a -20 cm odstępu jest jeszcze
    kupa miejsca.
    Mi np. wystarczał zwykły kilkumetrowy odstęp, żeby nie wjechać w
    poprzednika.

    Czyli odstęp zbędny to te Twoje 45+ dodatkowych metrów, a nie te moje
    kilka metrów.

  • 68. Data: 2016-07-26 20:40:36
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26.07.2016 o 20:00, Budzik pisze:

    > Musisz sie doszkolic na lekcjach u J.F. :)

    I u Romana też.
    Z ich dwóch sposobów (czyli gdybym stał 50 ma za poprzednikiem i
    obserwował w lusterku jak ten za mną próbuje we mnie wjechać) pewnie
    powinienem się wybronić.

    Ale co miałbym zrobić, gdyby po mojej ucieczce w ten niezbędny do życia
    50 metrowy odstęp, klient za mną dalej próbowałby kolejnego zamachu na
    mój zderzak?
    Dokładnie tak jak zrobił to 10 m wcześniej, wtedy bez powodzenia?
    W końcu nawet ten 50 m odstęp by zniknął, a światła na Śródce trochę na
    prawoskręcie trzymają.....

  • 69. Data: 2016-07-26 21:18:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Cavallino,

    Tuesday, July 26, 2016, 8:37:11 PM, you wrote:

    > Nie - bezpieczny.
    > Pomiędzy 50 m odstępem, którego żądasz Ty,

    Wskaż, w którym miejscu żądałem 50 metrów odstępu, proszę.

> [...]
    > poprzednika.
    > Czyli odstęp zbędny to te Twoje 45+ dodatkowych metrów, a nie te moje

    Te Twoje kilka metrów jest dobre przy dojeżdżaniu do skrzyżowania a
    nie przy jeździe 80+

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 70. Data: 2016-07-26 21:29:22
    Od: <9...@...212923.invalid> (Tom N)

    Cavallino w

    > Dzisiaj znowu znalazł się klient, który postanowił sprawdzić
    > wytrzymałość mojego tylnego zderzaka.

    Czyli to nie pierwszy raz koniowalinu ktos w zderzak wjechał...

    > był mocno zdziwiony, że sznurek samochodów stojących [...] hamuje

    I tyle z konfabulacji miszcza Poznania -- skoro cos stoi to nie ma potrzeby
    hamowania, bo jest zahamowane

    --
    'Tom N'