  • 1. Data: 2011-06-30 10:25:25
    Temat: Janusz "Jahu" Katowice - nieuczciwy mechanik - proszę o pomoc.
    Od: MiG <mgrzemow|@gmail.com>

    Witam,

    Oddałem temu osobnikowi do zrobienia BMW C1. Na jesieni. Miał garaż na
    rogu Złotej i Chorzowskiej (w podwórku naprzeciw wejścia do wesołego
    miasteczka).

    Najpierw wziął dwa razy zaliczkę (900 i 800), potem czekaliśmy na
    części, potem miało być zrobione, potem był po wypadku, potem był w Anglii.

    Minęło ponad pół roku. Teraz nie odbiera moich telefonów. Ostatni sms
    mam z kwietnia, że będzie na koniec kwietnia gotowe. Od tego czasu cisza.

    Jeżeli są na tej liście jego koledzy, to proszę przemówcie mu do
    rozsądku, żeby nie robił z siebie złodzieja. Bo ja nie odpuszczę.

    Daję mu 24h na kontakt, potem podejmuję dalsze kroki.

    Jeżeli ktoś zna jego pełne dane: Imię Nazwisko, domowy adres, inne
    numery telefonów to też poproszę na priv.

    Pozdrowienia,

    MiG

  • 2. Data: 2011-07-01 17:17:58
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "MiG" <mgrzemow|@gmail.com> napisa

    > Miał garaż na rogu Złotej i Chorzowskiej (w podwórku naprzeciw wejścia
    > do wesołego miasteczka).

    No tak. Ze tez sie nie bales...

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2011-07-01 23:38:26
    Od: MiG <mgrzemow|@gmail.com>

    W dniu 2011-07-01 19:17, Hinek pisze:

    > No tak. Ze tez sie nie bales...

    No wiem, że dałem ciała. Pomoże ktoś, czy tylko szydera?

    MiG

  • 4. Data: 2011-07-02 07:36:32
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-07-02 01:38, MiG pisze:

    > No wiem, że dałem ciała. Pomoże ktoś, czy tylko szydera?

    Ale ze co ? Ktos ma tam jechac i go zbic czy jak ? Poskarzyles sie i
    wystarczy.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2011-07-02 10:56:38
    Od: MiG <mgrzemow|@gmail.com>

    W dniu 2011-07-02 09:36, Kuczu pisze:

    > Ale ze co ? Ktos ma tam jechac i go zbic czy jak ? Poskarzyles sie i
    > wystarczy.

    No choćby jakiś inny kontakt jakby ktoś miał. Domowy adres, wiem że jego
    syn też jeździ na motocyklu i pomagał w warsztacie. Telefon do niego?

    Jakby ktoś miał jakiekolwiek dane to bardzo byłbym wdzięczny.

    Dopuszczam też możliwość, że jednak miał jakiś wypadek, czy coś. Wiem,
    że to naiwność...

    Pozdrowienia,

    MiG

  • 6. Data: 2011-07-03 07:06:49
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    MiG <mgrzemow|@gmail.com> wrote:

    >No choćby jakiś inny kontakt jakby ktoś miał. Domowy adres, wiem że jego
    >syn też jeździ na motocyklu i pomagał w warsztacie. Telefon do niego?

    A corke, corke ma?

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10