  • Data: 2013-02-15 21:26:43
    Temat: Re: Jakość telefonów Samsunga
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro) szukaj wiadomości tego autora

    Sebolek wrote:
    > Zna ktoś jakiś w porządny czytnik news na androida?

    Groundhog Usenet Reader
    http://play.google.com/store/apps/details?id=com.alm
    arsoft.GroundhogReader&feature=search_result#?t=W251
    bGwsMSwxLDEsImNvbS5hbG1hcnNvZnQuR3JvdW5kaG9nUmVhZGVy
    Il0.

    Swoja droga na Androidzie korzystam z przerobionej bramki www-usenet
    http://amrhein.eu/newsportal

    Wyslanie postu wymaga podania hasla, od razu zawiera moje "dane osobowe"
    lacznie z sygnatura. Umozliwia pobranie postu po Message-ID (np po
    odczytaniu wiadomosci na telefonie z Groups Google). Bramka tylko na
    wlasny uzytek. Mam pewnosc, ze nikt niepowolany nie bedzie tym spamow
    wysylal.

    Wystarczy troche przerobic kod (moge udostepnic gotowy) i umiescic na
    serwerze z PHP.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info