    From: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jakośc płytek drukowane.pl / gama
    Date: Sat, 10 Apr 2010 22:24:43 +0100

    On 09/04/2010 00:05, Sebastian Biały wrote:
    > Niestety mam skrzywienie zawodowe ;) Ciężko mi dogodzić. Nie moge pojąć
    > dlaczego programy CAD muszą być aż tak toporne i wzorować się na
    > rozwiązaniach lata świetlne za współczesnymi.

    Kiedys tak bylo. Uwierz mi - teraz jest o _niebo_ (albo i 2) lepiej,
    tylko musisz wlaczyc uzywanie DX przez Altium.

    > 10 lat temu programy byly całkiem intuicyjne. Za wyjątkiem okolic CADów
    > ;) OK, ostatniego protela widziałem gdzieś kolo 2004, ale mi się dalej
    > nie podobał, choć może pracowal w jakims trybie zgodności ze starymi
    > wersjami. Mówisz jakiego Altiuma spróbować żeby zobaczyć coś normalnego?

    Ostatniego. Summer09 sie chyba wersja nazywa. Demo mozesz sie sciagnac
    za darmo.
    Czasy Protela 2004 (czy jak on sie tam nazywal) to byla pomylka, duzo
    gorsza od Protela 99. Natomiast teraz pozbyli sie juz tych glupich
    bazodanowych plikow ktore szly w gigabajty i porobili duuuuuuzo
    uzyteczych rzeczy.

    > Chyba się nie do końca rozumiemy.

    Ano nie do konca - cos mi zjadlo smileya, wiec sorki.

    ;-)

    --
    Jerry1111