  • 21. Data: 2010-02-03 14:44:41
    Temat: Re: Jakość obrazu z DVD
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > kwestia gustu.

    Nie tyle gustu co oczu.
    Nie widzialem wsrod tanich (czyli ponizej 6kzl) LCDkow takich w ktorych
    czern jest zblizona do tego co widac na plazmach za ~3 - 4kzl.

  • 22. Data: 2010-02-03 15:49:46
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > A to HD występuje w przypadku DVD? Są odtwarzacze DVD z wyjściem HD? Mój
    > ma tylko euro.

    Nie HD a HDMI. Od dosyć dawna można kupić odtwarzacz DVD z tym złączem,
    a daje ono min możliwość przesłania do TV obrazu progresywnie (bez
    przeplotu).

    > A standard DVD to nie jest standard i tyle?

    Standard owszem jest, ale standardu "jakości" nie ma. Można dowolną kupę
    zapisać i wydać na DVD i pewnie z tym masz do czynienia.

  • 23. Data: 2010-02-03 15:51:36
    Od: "Ktos" <k...@n...net>

    Hmmmm,
    Też kupiłem LG (47H3010) i jestem bardzo zadowolony z jakości obrazu.

    Tak w kolejności:

    -HD (H264) -pliki mkv odtwarzane przez port USB telewizora-żyleta
    (BTW: chyba mam wadę wzroku- nie widzę większej różnicy jakościowej między
    materiałem 720p a 1080p :-)

    -tuner SAT (po RGB, nie mam tunera z HDMI)- też dobrze, nawet programy SD.
    Ważne, aby były z dobrym bitrate i w formacie 16:9.
    (wszelkie próby przeskalowania 4:3 to porażka)
    Praktycznie, z polskich stacji tylko kilka spełnia ten wymóg
    (np.TVP1,TVP2,paczka TVN)

    -płyty DVD - tutaj tak sobie (też po RGB)- tylko nieliczne płyty 8.5 GB z
    dobrym materiałem wyglądają dobrze.Reszta to padaka- jakość na poziomie
    kanałów typu AXN.

    -na końcu nazieny odbiór analogowy- głównie z powodu braku formatu 16:9
    nawet na tych audycjach TVP, które via SAT są emitowane prawidłowo.

    Odbiór SAT jest poprawny- w sumie lepiej, niż się tego mogłem spodziewać po
    wielu postach. Rozczarowanie płytami DVD (być może kwestia odtwarzacza-
    prosty, bez HDMI).

  • 24. Data: 2010-02-03 16:01:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "cztery" <r...@d...trzy> napisał w wiadomości news:

    > Nie widzialem wsrod tanich (czyli ponizej 6kzl) LCDkow takich w ktorych
    > czern jest zblizona do tego co widac na plazmach za ~3 - 4kzl.

    Tyle że nie wszyscy brandzlują się akurat przy kolorze czarnym.
    Niektórzy wręcz go nie lubią. ;-)

  • 25. Data: 2010-02-03 17:32:48
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Im lepszy TV tym gorszy efekt na ekranie.
    Prawda jest taka że perzesiadka z CRT na LCD/plazmę
    zawsze jest bolesna, obecnie głónie dla tego że
    wszystkie te źródła sygnału są do d*py.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 26. Data: 2010-02-03 17:43:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości
    > Im lepszy TV tym gorszy efekt na ekranie.
    > Prawda jest taka że perzesiadka z CRT na LCD/plazmę
    > zawsze jest bolesna,

    Nieprawda, nie zawsze.
    Zależy z czego na co się przesiadasz.
    Zapewniam Cię, że mnie bardziej boli migający ekran (wielu ludzi tego nie
    widzi, a mi przeszkadza) w CRT niż szarość zamiast czerni w LCD, więc taka
    przesiadka to była duża ulga.

  • 27. Data: 2010-02-03 18:42:07
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 03.02.2010 15:44, cztery pisze:

    > Nie tyle gustu co oczu.
    > Nie widzialem wsrod tanich (czyli ponizej 6kzl) LCDkow takich w ktorych
    > czern jest zblizona do tego co widac na plazmach za ~3 - 4kzl.

    no to faktycznie oczu, bo ja nie widziałem takiej plazmy

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion

  • 28. Data: 2010-02-03 18:46:26
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 03.02.2010 19:42, pawell32 pisze:

    > no to faktycznie oczu, bo ja nie widziałem takiej plazmy

    może jedną, za ok 12000.

  • 29. Data: 2010-02-04 08:26:53
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik MF[PL] napisał:
    > Musisz wziąć też pod uwagę zawartość samej płyty dvd. Niektóre
    > gazetowe wydania to tragedia i nic im nie pomoże.

    Nie tylko gazetowe - na DVD "Miłość w czasach zarazy" kolory jakieś
    takie sprane, czerń nie ma głębi.

  • 30. Data: 2010-02-04 10:27:43
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-03 17:01, Cavallino pisze:

    > Tyle że nie wszyscy brandzlują się akurat przy kolorze czarnym.
    > Niektórzy wręcz go nie lubią. ;-)

    Tylko, że niektórzy nie są reżyserami czy cóś w ten deseń i nie mają
    wpływu na to, że w filmach są sceny ciemne.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek