  • 31. Data: 2010-02-04 10:29:18
    Temat: Re: Jakość obrazu z DVD
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-03 18:43, Cavallino pisze:
    > Zapewniam Cię, że mnie bardziej boli migający ekran (wielu ludzi tego
    > nie widzi, a mi przeszkadza) w CRT niż szarość zamiast czerni w LCD,
    > więc taka przesiadka to była duża ulga.

    Szarość to nie problem. Problemem są:

    a) wynikające ze skalowania efekty rozmazania ala kredki świecowe
    b) wynikające z kompresji mpeg wrażenia pomarszczonej folii
    c) wynikające z czegośtam kwadraty zamiast czerni.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 32. Data: 2010-02-04 10:40:15
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Szarość to nie problem. Problemem są:
    >
    > a) wynikające ze skalowania efekty rozmazania ala kredki świecowe
    > b) wynikające z kompresji mpeg wrażenia pomarszczonej folii
    > c) wynikające z czegośtam kwadraty zamiast czerni.

    włączyłeś tryb rgb?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 33. Data: 2010-02-04 10:52:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > włączyłeś tryb rgb?

    On chyba o jakimś kiepskim divx mówi (albo o kiepskim LCD).

  • 34. Data: 2010-02-04 12:12:59
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > On chyba o jakimś kiepskim divx mówi (albo o kiepskim LCD).

    podawał

  • 35. Data: 2010-02-04 12:27:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > podawał

    Może, mam go w kf.
    Poza tym nie znam wszystkich tv i divx. ;-)

  • 36. Data: 2010-02-04 12:51:58
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Może, mam go w kf.

    czyli podpadł...

  • 37. Data: 2010-02-04 13:00:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > czyli podpadł...

    Ano.
    Pewnie zapyskował i nie przeprosił.

  • 38. Data: 2010-02-04 13:02:06
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:
    > Pewnie zapyskował i nie przeprosił.

    ;-) ;-) ;-)

  • 39. Data: 2010-02-05 10:12:27
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-04 11:40, pawell32 pisze:

    > włączyłeś tryb rgb?

    W czym? Nie bardzo rozumiem, o jaki tryb RGB chodzi. Telewizory
    wszystkie są RGB przecie. Nie widzę w menu telewizora żadnego trybu RGB.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 40. Data: 2010-02-05 12:38:56
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > W czym? Nie bardzo rozumiem, o jaki tryb RGB chodzi. Telewizory
    > wszystkie są RGB przecie.

    nie wszystkie.

    Nie widzę w menu telewizora żadnego trybu RGB.

    w dvd.