  • 1. Data: 2010-02-03 11:04:17
    Temat: Jakość obrazu z DVD
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    kupiłem sobie telewizor LG i obraz z telewizji mam do bani, ale to
    wiedziałem. Niestety obraz z DVD jest jeszcze bardziej do bani.
    Zwłaszcza czarny nie wygląda jak czarny, a jak mozaika różnych
    kwadratów. Więc sceny nocne się ogląda marnie. Czy to wina odtwarzacza
    DVD czy po prostu nowe telewizory tak samo jak z SD, tak samo nie
    współpracują z DVD?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-02-03 11:08:16
    Temat: Re: Jakość obrazu z DVD
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
> [...]
    > kwadratów. Więc sceny nocne się ogląda marnie. Czy to wina odtwarzacza
    > DVD czy po prostu nowe telewizory tak samo jak z SD, tak samo nie

    dlaczego lg?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 3. Data: 2010-02-03 11:11:54
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-03 12:08, pawell32 pisze:

    > dlaczego lg?

    Bo mnie nie stać na Sony, a obraz wszystkie mają do bani, to już nie
    epoka CRT niestety.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2010-02-03 11:17:25
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Bo mnie nie stać na Sony, a obraz wszystkie mają do bani, to już nie
    > epoka CRT niestety.

    mów mi tak dalej.
    po pierwsze sony można kupić w podobnej cenie, trzeba tylko poszukać.
    samsunga tym bardziej. sieć w tv chyba nie jest potrzebna, więc modele
    bez niej są sporo tańsze.
    crt były inne, pewnie ale nie wkładaj wszystkiego do jednej kieszeni.
    myslisz, że czemu odradzam polsat?
    wolę mieć mniej programów, ale nie mam zamiaru się wkurzać na zły obraz.

  • 5. Data: 2010-02-03 11:34:33
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-03 12:17, pawell32 pisze:
> [...]
    > myslisz, że czemu odradzam polsat?
    > wolę mieć mniej programów, ale nie mam zamiaru się wkurzać na zły obraz.

    Ty masz naprawdę jakąś silną fobię. Co ma CP do DVD?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2010-02-03 11:47:43
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Ty masz naprawdę jakąś silną fobię.

    silnej nie mam.

    Co ma CP do DVD?

    odpowiedziałem na to w poprzednim temacie.
    lg ma dobre tv, ale małe, duże to porażka.
    nawet ten co c+ daje czy dawała wypada dobrze.

  • 7. Data: 2010-02-03 11:48:38
    Od: Jingiel <x...@x...pl>

    > crt były inne, pewnie ale nie wkładaj wszystkiego do jednej kieszeni.
    > myslisz, że czemu odradzam polsat?
    > wolę mieć mniej programów, ale nie mam zamiaru się wkurzać na zły obraz.

    Nie zauwazyles, ze gosc ma zly obraz z DVD? Skad wiesz, ze ma CP?
    Czlowieku, sporo programow jest branych z tych samych transporderow co
    na innych paltformach. Cala paczka TVN, TVP1 leci z transpordera cyfry,
    eurosport, Discovery. Mozna wymieniac inne, zerknij na
    www.kingofsat.com lub www.lyngsat.com to zrozumiesz, ze brednie piszesz.

    Jingiel

  • 8. Data: 2010-02-03 11:49:37
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

> [...]
    > kwadratów. Więc sceny nocne się ogląda marnie. Czy to wina odtwarzacza
    > DVD czy po prostu nowe telewizory tak samo jak z SD, tak samo nie

    Nie napisałeś czym to połączyłeś. Scart (kompozyt, rgb), component czy
    hdmi. Tutaj może być odpowiedź na Twoje pytanie. Generalnie DVD przez
    component czy hdmi, czy nawet Scart-RGB powinno wyglądać dosyć
    przyzwoicie. Musisz wziąć też pod uwagę zawartość samej płyty dvd.
    Niektóre gazetowe wydania to tragedia i nic im nie pomoże.

  • 9. Data: 2010-02-03 11:51:30
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > po pierwsze sony można kupić w podobnej cenie, trzeba
    > tylko poszukać.

    Ale Przemysław chciał widocznie kupić LG. Zadał konkretne
    pytanie i nie sądzę, żeby oczekiwał tego, o czym mu mówisz
    ;-)

  • 10. Data: 2010-02-03 11:54:20
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Jingiel pisze:
    > Nie zauwazyles, ze gosc ma zly obraz z DVD?

    na to wczesniej odpowiedziałem. wina tv

    Skad wiesz, ze ma CP?
    > Czlowieku, sporo programow jest branych z tych samych transporderow co
    > na innych paltformach.

    tego mi nie mów bo wiem. pisałem już na taki zarzut i nie ma ścisłego
    związku, zależy od dekodera również.

    Cala paczka TVN, TVP1 leci z transpordera cyfry,
    > eurosport, Discovery. Mozna wymieniac inne, zerknij na
    > www.kingofsat.com lub www.lyngsat.com to zrozumiesz, ze brednie piszesz.

    i co z tego?