    From: Jingiel <x...@x...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Jakość obrazu z DVD
    Date: Wed, 03 Feb 2010 12:48:38 +0100

    > crt były inne, pewnie ale nie wkładaj wszystkiego do jednej kieszeni.
    > myslisz, że czemu odradzam polsat?
    > wolę mieć mniej programów, ale nie mam zamiaru się wkurzać na zły obraz.

    Nie zauwazyles, ze gosc ma zly obraz z DVD? Skad wiesz, ze ma CP?
    Czlowieku, sporo programow jest branych z tych samych transporderow co
    na innych paltformach. Cala paczka TVN, TVP1 leci z transpordera cyfry,
    eurosport, Discovery. Mozna wymieniac inne, zerknij na
    www.kingofsat.com lub www.lyngsat.com to zrozumiesz, ze brednie piszesz.

    Jingiel