  • Data: 2009-10-23 14:09:06
    Temat: Re: Jakość obrazu na tv hd po hdmi a rgb
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kupując TV to chyba nalezy najpierw zrobić RTFM. Szczególnie rozdział o
    > podłączaniu do TV zewnętrznych źródeł sygnału jeśli planujemy takie
    > podłączyć (a że w manualu nie zawsze jest wszystko opisane to jeszcze
    > zapoznać się też z menu tego TV szczególnie z ewentualnymi "advanced
    > settings"). Wtedy ty nie tracisz czasu na użeranie sie z problemem, a my
    > nie musimy deliberować nad czymś tak banalnym.
    Gdyby to było takie oczywiste i zakładając, że trafił bym na życzliwość a
    nie złośliwość to wątek miałby 2 posty. W dobie plug'n play taki problem
    jest cokolwiek dziwny chyba, że wynika z ograniczeń
    sprzętowych/licencyjnych/innych. A instrukcję oczywiście przejrzałem i nie
    ma tam słowa o celu "oznaczania wejścia". Ja myślałem że chodzi o wygodę.
    Podłaczam kabelki, opisuję jakie urządzenie siedzi w jakim gnieździe i nie
    muszę dochodzic po kablu jak za jakiś czas zajdzie taka potrzeba. Skąd
    mogłem wiedzieć, że są sygnały HDMI albo HDMI. Euro to Euro, chinch to
    chinch a component to component a okazuje się, że z HDMI jest inaczej.

    PC