  • 1. Data: 2004-04-09 08:07:35
    Temat: Jakosc lacza NETIA BDI Standard 1MBit.
    Od: "Archie" <a...@r...net>

    Witam Panstwa.
    Wahalem sie pomiedzy dwoma grupami, networking,a polip, finalnie trafilo na
    polip'a :) Mam do szanownego Panstwa pytanie, mianowicie, jak sprawuje sie
    lacze Netii BDI Standard 1MBit. Chce pod nie podpiac niewielka siec LAN (ok.
    40 osob). Prawdopodobnie dostarcza mi lacze droga radiowa, takze opinie od
    tego typu uzytkownikow bylyby preferowane, chociaz nie pogardze zadna.
    Lokalizacja to Warszawa.

    Z gory dziekuje za odpowiedzi.

    Pozdrawiam, Archie

  • 2. Data: 2004-04-09 09:19:19
    Temat: Re: Jakosc lacza NETIA BDI Standard 1MBit.
    Od: " dragonite" <d...@g...pl>

    Archie <a...@r...net> napisał(a):

> [...]
    >
    > Z gory dziekuje za odpowiedzi.
    >
    > Pozdrawiam, Archie
    >
    > Mam od nich 2 łącza (2Mbit BDI PRO i 512Kbit standard) i działają bardzo
    dobrze więc myślę że też będziesz zadowolony. Teraz gdy połączyli
    infrastrukturę z przejętym TDC to ruch międzynarodowy idzie przez Telię i
    Tele.dk, i w kraju mają sporo punktów styku. Jak najbardziej polecam Netię :)

  • 3. Data: 2004-04-09 09:55:41
    Od: Mateusz Pronobis <r...@d...null.spam>

    Archie wrote:
> [...]
    > 40 osob). Prawdopodobnie dostarcza mi lacze droga radiowa, takze opinie od
    > tego typu uzytkownikow bylyby preferowane, chociaz nie pogardze zadna.

    Witam
    Ja mialem 256kb BDI standard tylko ze normlanie tzn kablem.
    Jak na 256 to dzialalo swietnie ;-)
    Z tego co wiem to 0.5 i 1M tez spisuja sie dobrze.
    Lokalizacja okolice Katowic.
    Mysle ze na 40 osob to bedzie dzialac calkiem dobrze.
    btw zmienilem ze wzgledow finansowych ;-)

    --
    Mateusz Pronobis
    www.mateusz.info

  • 4. Data: 2004-04-09 11:05:38
    Od: Mateusz Pronobis <r...@d...null.spam>

    Ktos tu pisal ( albo nie tu ) ze cene mozna zbic o 30% wiec targuj sie ;-)

    --
    Mateusz Pronobis
    www.mateusz.info

  • 5. Data: 2004-04-09 11:23:53
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

> [...]
    > 40 osob). Prawdopodobnie dostarcza mi lacze droga radiowa, takze opinie od
    > tego typu uzytkownikow bylyby preferowane, chociaz nie pogardze zadna.

    Tak sobie. Do ssania jest ok, ale pingi niestety nie są najlepsze (Poznań).

  • 6. Data: 2004-04-09 11:25:04
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    > Ktos tu pisal ( albo nie tu ) ze cene mozna zbic o 30% wiec targuj sie ;-)

    Mozna nawet 35%, tylko ze to i tak jest drogo :(