  • Data: 2009-04-23 19:07:06
    Temat: Re: Jakość kanałów z satelity?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Netx" <u...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > A jaką mają rozdzielczość polskie kanały satelitarne "nie hd" - czy
    > 720x576?

    Różnie, rożniście.
    Każdy kanał po swojemu.

    > Oglądam z odległości 45-50cm, LCD 17", z tym że mam ustawioną
    > niestandardową rozdzielczość tzn. 1024x768 zamiast 1280x1024.

    I pewnie same te fakty już dużo mieszają.

    > Chodzi o to że czasem widzę "ząbki" na konturach np. postaci.

    A czego się spodziewasz?
    To nie hd.

    > Kodek H.264: ArcSoft 2.25.138.58 (2008-10-08) /dołączony do karty tv/. A
    > jaki jest najlepszy kodek (bo jakby był znacznie lepszy to może bym kupił
    > o ile nie jest jakiś bardzo drogi)?

    Niezły.
    Lepszy jest np. CoreAVC.
    Ale nie ma wsparcia sprzętowego np. dla kart ATI.

    Za to fajnie pomija błędy w odbiorze, które czasem się zdarzają.
    ArcSoft zatrzymuje odtwarzanie przekazu, CoreAVC wyświetla w tym czasie
    zamazany kawałek na ekranie, ale cały czas obraz się nie zatrzymuje.