  • Data: 2009-04-23 06:43:57
    Temat: Re: Jakość kanałów z satelity?
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Netx wrote:

    > - czy kanały z satelity "nie-hd" w Cyfrowym Polsacie albo w Cyfra+ mają
    > lepszą czy gorszą jakość od kablówki analogowej (np. Aster)? (nie mam
    > możliwości tego sprawdzić naocznie - nie mam dostępu do tv satelitarnej).

    Przez kilka tygodni równolegle miałem Aster - analog + dekoder cyfrowy
    oran "N-kę". W stosunku do nadawania analogowego jakość kanałów w
    pakietach n-ki - nieporównywalna.
    Dodatkowo trafiłem na czas, gdy kanały TVN wprowadzały nadawanie 16:9.
    To, co Aster wyprawiał z nadawaniem tych właśnie programów zasługuje na
    wpis do Księgi Guinessa ;)

    Podłączenie telewizora do tumera tvsat przez kabel HDMI, w przypadku
    podłączenia analowego (kabel SCART) różnica malała .

    M.