-
11. Data: 2014-04-28 22:34:59
Temat: Re: Jakość Renault
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:us6tl9do9vmjr0gcvredh1cogn9v9kvk5i@4ax.
com...
> On Sun, 27 Apr 2014 22:43:16 +0200, "Cavallino"
> <c...@k...pl> wrote:
>
>>To nie był żadne pech, tylko dziadowska firma produkująca zwykły szmelc.
>
> I po co kupowałeś Dustera? ;)
Żeby się upewnić.
Na razie się zastanawiam czy już im kazać oddawać kasę za auto, czy jeszcze
trochę poczekać.
-
12. Data: 2014-04-29 11:39:31
Temat: Re: Jakość Renault
Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>
W dniu poniedziałek, 28 kwietnia 2014 22:34:59 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
>
> Na razie siďż˝ zastanawiam czy juďż˝ im kazaďż˝ oddawaďż˝ kasďż˝ za auto, czy
jeszcze
>
> trochďż˝ poczekaďż˝.
Zebys sie nie zdziwil, jak szybko Ci ta kase oddadza, klaniajac sie wpol i ogromnym
poczuciem winy, ze klient niedopieszczony ;-)))
Ja sie z renault wyleczylem na szczescie na koszt pracodawcy - miedzy innymi obrocone
panewki w 1.5dci, a w innym samozaplon alternatora podczas jazdy...
pablo
-
13. Data: 2014-04-29 14:01:15
Temat: Re: Jakość Renault
Od: Gregoriusx <n...@a...com>
W dniu 2014-04-28 20:19, jerzu pisze:
> I po co kupowałeś Dustera? ;)
Kupił bo hejt daje życiu smak a o Megane już nikt nie chciał czytać ;p
--
Gregorius
-
14. Data: 2014-04-29 17:34:14
Temat: Re: Jakość Renault
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Pablo Eldiablo" <p...@g...com> napisał w
wiadomości grup
dyskusyjnych:13121747-e743-448b-b344-7e19126c87ec@go
oglegroups.com...
> W dniu poniedziałek, 28 kwietnia 2014 22:34:59 UTC+2 użytkownik Cavallino
> napisał:
>
>
>>
>> Na razie siďż˝ zastanawiam czy juďż˝ im kazaďż˝ oddawaďż˝ kasďż˝ za auto,
>> czy jeszcze
>>
>> trochďż˝ poczekaďż˝.
>
> Zebys sie nie zdziwil, jak szybko Ci ta kase oddadza, klaniajac sie wpol i
> ogromnym poczuciem winy, ze klient niedopieszczony ;-)))
Nie mam złudzeń, że bez minimum roku walki w sądzie się nie obędzie.
Ale jakby oddali jeżdżące auto, a usterka znowu się powtórzyła to mam czas i
mogę sobie przez ten czas spokojnie jeździć.
W uzupełnieniu historii - dzisiaj, po dwóch dniach bezowocnych walk z
usterką ESP, wymienili nam swojego zepsutego Dustera na Sandero Stepway.
Niestety - z 0,9 tce, więc znowu się trzęsie jak zmoknięty pies, ale zawsze
jakieś nowe auto do testów jest.
Jestem tylko ciekaw, kiedy się zepsuje - czy wytrzyma bez awarii do czasu aż
już będą wiedzieć co dolega obu Dusterom - na razie nawet nie zaczęli ich
naprawiać, czekają na informacje z centrali co mają w nich naprawiać, bo
sami nie wiedzą.
Widać producenci przegięli ze stopniem skomplikowania aut i teraz diagnoza
przerasta nie tylko pana Kazia, ale również ASO.
-
15. Data: 2014-04-29 20:10:24
Temat: Re: Jakość Renault
Od: Irokez <n...@w...pl>
W dniu 2014-04-29 17:34, Cavallino pisze:
>
> Widać producenci przegięli ze stopniem skomplikowania aut i teraz
> diagnoza przerasta nie tylko pana Kazia, ale również ASO.
>
Tutaj akutar nic dziwnego że przerasta ASO. Jakoś doświadczenie mam
takie, że ASO to z łapanki jest i jedzie według instrukcji,= a pan
Kazio szybciej namierzy co go boli.
-
16. Data: 2014-04-29 20:15:25
Temat: Re: Jakość Renault
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:535feb11$0$2144$6...@n...neostrada
.pl...
> W dniu 2014-04-29 17:34, Cavallino pisze:
>>
>> Widać producenci przegięli ze stopniem skomplikowania aut i teraz
>> diagnoza przerasta nie tylko pana Kazia, ale również ASO.
>>
>
> Tutaj akutar nic dziwnego że przerasta ASO. Jakoś doświadczenie mam takie,
> że ASO to z łapanki jest i jedzie według instrukcji,
To wiem, problem w tym, że oni nic nie są w stanie wg tej instrukcji
zdziałać.
Mogli by chociaż zacząć szukać po omacku i powymieniać najbardziej
podejrzane elementy czyli wtryski, common raila, komputer wtrysku, silnik,
samochód ...... ;-)
-
17. Data: 2014-04-30 10:02:35
Temat: Re: Jakość Renault
Od: "Ergie" <e...@s...pl>
Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ljoq7p$8nq$...@n...news.atman.pl...
> To wiem, problem w tym, że oni nic nie są w stanie wg tej instrukcji
> zdziałać.
> Mogli by chociaż zacząć szukać po omacku i powymieniać najbardziej
> podejrzane elementy czyli wtryski, common raila, komputer wtrysku, silnik,
> samochód ...... ;-)
... po co od razu wymieniać takie drogie podzespoły. Według "grupowej"
wiedzy wystarczy zmienić znaczek na zielonego kurczaka i samochód stanie się
bezawaryjny :-)
Pozdrawiam
Ergie
-
18. Data: 2014-04-30 10:38:32
Temat: Re: Jakość Renault
Od: AL <a...@s...tam.pl>
On 2014-04-28 20:34, Axel wrote:
>
>
>
>
>
> "jerzu" wrote in message
> news:qo6tl91k3airfqkr5h5to927cc08ms9m0a@4ax.com...
>
>
>> Jak sprężyn pęknie w odpowiednim miejscu, to może przeciąć oponę. I
>> nie ma tu znaczenia marka auta.
>
> Ale nie spowoduje opadnięcia samochodu o kilkanaście cm w dół....
>
w oplu corsie pekla jedna sprezyna i samochod ladnie sie pochylil na bok
(wygladal, jakby z jednej strony siedzial ciezki gosc mimo, ze bylo
pusto w aucie) - a wiec ta strona opadla o te pare cm jak najbardziej.
Akurat ze sprezyna to nie za bardzo trafiony przyklad, bo dedukujac
dalej wyjdzie, że najlepsze sa zawieszenie hydropneumatyczne (nie maja
sprezyn wcale) :)
-
19. Data: 2014-04-30 17:49:44
Temat: Re: Jakość Renault
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ljqap1$mm1$...@n...news.atman.pl...
> Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:ljoq7p$8nq$...@n...news.atman.pl...
>
>> To wiem, problem w tym, że oni nic nie są w stanie wg tej instrukcji
>> zdziałać.
>> Mogli by chociaż zacząć szukać po omacku i powymieniać najbardziej
>> podejrzane elementy czyli wtryski, common raila, komputer wtrysku,
>> silnik, samochód ...... ;-)
>
> ... po co od razu wymieniać takie drogie podzespoły.
Żeby auto usprawnić?
Miesiąc czasu to chyba aż nadto, żeby coś zacząć w końcu robić?
-
20. Data: 2014-05-14 18:10:22
Temat: Re: Jakość Renault
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Pablo Eldiablo" <p...@g...com> napisał w
wiadomości grup
dyskusyjnych:13121747-e743-448b-b344-7e19126c87ec@go
oglegroups.com...
> W dniu poniedziałek, 28 kwietnia 2014 22:34:59 UTC+2 użytkownik Cavallino
> napisał:
>
>
>>
>> Na razie siďż˝ zastanawiam czy juďż˝ im kazaďż˝ oddawaďż˝ kasďż˝ za auto,
>> czy jeszcze
>>
>> trochďż˝ poczekaďż˝.
>
> Zebys sie nie zdziwil, jak szybko Ci ta kase oddadza, klaniajac sie wpol i
> ogromnym poczuciem winy, ze klient niedopieszczony ;-)))
>
> Ja sie z renault wyleczylem na szczescie na koszt pracodawcy - miedzy
> innymi obrocone panewki w 1.5dci, a w innym samozaplon alternatora podczas
> jazdy...
Jako że nie mam ciśnienia, to sprawa zaczyna mnie bawić.
Po trzeciej bezowocnej wizycie w serwisie, który rozkłada ręce, bo nie wie
co jest grane, dostałem pisemną informację że przez 2 tygodnie zdecydują
wspólnie z Renault jak naprawić to auto.
Jako alternatywę dla naprawy rozważają też zwrot kasy, tak sami z siebie.
Niby nawet napisali specjalny soft do mojego silnika, który ma regulować
wolne obroty, ale dlaczego spalanie jest większe o 2 l niż podaje komp
pokładowy, to już nie wiedzą, mimo że prawie 3 tygodnie auto trzymali.
Jakość Renault i ich sieci serwisowej......