  • 11. Data: 2010-09-11 10:18:14
    Temat: Re: Jakość Passata 2.0 TDI z 2005r.
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Technolog" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1g5uo3yb8fujq$.7ajncr3h2e88.dlg@40tude.net...

    > W 2007 r. postanowiłem swoje ciężko zarobione pieniądze przeznaczyć na
    > zakup samochodu. Wybór padł na samochód VOLKSWAGEN PASSAT 2.0 TDI 140 KM.

    > Dziś po 3 latach użytkowania i stanie licznika na poziomie 135 tys. km w
    > aucie wysiadło praktycznie wszystko to co najważniejsze.
    >
    > 1. Turbosprężarka - urwany wirnik, koszt wymiany 2500 zł (regenerowana
    > 2. Pompowtryskiwacze - koszt jednego to 2500 zł w serwisie. Na aukcjach
    > 3. Immobilizer - auto ma czasami cholerne problemy z odpalenie, kierownica
    > 4. Pompa olejowa - wycieranie się napędu pompy olejowej to też jedno z wad

    Trzeba było kupić Alfa Romeo. Rankingi się diametralnie widzę zmieniły ;)

    --
    Irokez
    AR 156 2.4JTD

  • 12. Data: 2010-09-11 19:26:18
    Od: "PL" <u...@W...pl>

    polecam poczytac o 2.0 TDI na http://vwszrot.pl/

  • 13. Data: 2010-09-11 20:06:45
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "PL" <u...@W...pl> napisał w wiadomości
    > polecam poczytac o 2.0 TDI na http://vwszrot.pl/

    Fajniejsze było http://www.bmwluksusowatandeta.pl ale nie działa i nie widzę
    kopi tej strony :(

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 14. Data: 2010-09-11 20:43:27
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin PL

    > polecam poczytac o 2.0 TDI na http://vwszrot.pl/

    To już nudne jest, gość kupił Paska ze sporym przebiegiem (czy chociaż
    pewnym?), nieznaną historią i mu się popsuł. Straszne. Dramat.

    --
    ignorance is bliss

  • 15. Data: 2010-09-11 21:57:59
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 11-09-2010 o 20:06:45 kml <A...@g...lp> napisał(a):

    > Użytkownik "PL" <u...@W...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Fajniejsze było http://www.bmwluksusowatandeta.pl ale nie działa i nie
    > widzę kopi tej strony :(

    Jest kopia :)
    http://web.archive.org/web/20070223215554/www.bmwluk
    susowatandeta.pl/LuksusowaTandeta.htm

    czcionka biała..

  • 16. Data: 2010-09-13 22:34:01
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    W dniu 2010-09-10 13:52, Technolog pisze:
    > Za Wykop.pl (tekst nie mój)
    cut
    > Mam nadzieje, że pomożecie naszej akcji.
    Pewnie kolejny passat zlozony z trzech po dziadku co jezdzil tylko do
    kosciola i po frische Brötchen/Semmeln.

    Ja kupilem 3 letniego passata z 1.9 TDI 130km ze 180.000 przebiegu
    (oryginalnego).
    Od 4 lat nic.
    A nie. Napinacz paska poszedl.
    Poza tym tankuje i zmieniam oleje/hamulce.
    Ostatnio bylem na weekend we wloszech.
    Poniewaz w Austrii duzo remontow (czesto do 80 i 60) to wykrecilem
    srednia 6,1 L / 100km a mam automatyczna skrzynie.

    Przecietnie do PL wykrecam 6,5L / 100

    Na komputrze przynajmniej tak pokazuje. NIgdy nie mierzylem od
    tankowania do tankowania.

    Ja jestem zachwycony paskiem narazie.
    Jedyne co, to ma ch*jowe siedzenia. Twarde i niewygodne.

    Choc o 2.0 TDI (pierwszych latach produkcji) mozna poczytac duzo
    negatywnego.

    O kazdej marce/modelu mozna taki post napisac.

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    "Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
    gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

  • 17. Data: 2010-09-14 01:13:20
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    Technolog <t...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > wymiany ok. 4000 zł w seriwsie.
    >
    > 4. Pompa olejowa - wycieranie się napędu pompy olejowej to też jedno z wad
    > fabrycznych tego pojazdu. Mechanik poinforował mnie podczas naprawy turbo,
    > że u mnie ten problem już jest i że trzeba będzie to naprawić. Koszt rzędu
    > kilku tysięcy złotych.
    >
    > Po co to piszę ?
    > 1. Ponieważ takich osób jak ja jest tysiące w Polsce i na świecie.
    > 2. Firma Volkswagen chowa głowę w piach i nie robi nic aby naprawić to co
    > już spartoliła.
    >
    > Oto mail od osoby która ma zamiar zając się tą sprawą.

    Yyyyyyyyy.....

    Gość zrobił 70kkm i się kilka rzeczy popsuło,
    Czy to nie jest normalne że pro odrobinie pecha się tyle albo więcej psuje ?

    czy tylko ja jestem przyzwyczajony do renault ;)

    z tego co widzę to się nawet nie popsuło nic co by
    zatrzymało auto (już jadące ;) ).

    pozdrawiam.

  • 18. Data: 2010-09-14 01:19:18
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    MM <k...@g...pl> napisał(a):

    > Jest kopia :)
> [...]

    Ooo fajne auto :)
    Jak działało poziomowanie i dynamic drive w BMW e65 ?

    pozdrawiam.

  • 19. Data: 2010-09-14 10:20:40
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Taaaak, gdzie nawet widziałem postulat aby Polska zmieniła "PL" na "TDI" na
    > tablicach rejestracyjnych.
    > Wiele jeszcze wody w Wiśle upłynie zanim naród oprzytomnieje jednak szczerze
    > powiedziawszy niespieszno mi do tego. W sytuacji gdy Kowalski z Nowakiem
    > zabijają się aby wyprzedzić jeden drugiego przy łapaniu oszpachlowanej
    > klekoczącej okazji zza zachodniej granicy ci co rozsądniejsi mają zawsze
    > ciekawą ofertę za sensowne pieniądze.

    Nie twórz historii na podstawie jednego silnika 2.0TDI który jest
    najgorszym tworem od czasów benzyniaka 1.0 12V montowanego w corsach B
    i C.
    Stare 1.9TDI psuło sie jakoś 15 razy rzadziej i dlatego w PL stworzyła
    sie taka moda na te TDIki. Prawda że te obecnie sprowadzane to już w
    95% kompletne padaki bo nic innego zza granicą (powyzej 8lat) nie
    zostało ale nie mozna pisać ze kupowanie auta z kazdym silnikiem TDI
    to głupota.
    Osobiscie tez wolałbym benzyne jako uzywke bo mimo spalania o 2l
    wiecej na setke zaoszczedzi sie na naprawach czasem 3 razy tyle. Tylko
    że ludzie w tym kraju o tym zapominają.

  • 20. Data: 2010-09-14 18:10:51
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Technolog" <t...@g...com> wrote in message
> [...]
    > Nie wiedziałem wtedy, że będzie to najgroszy zakup w moim życiu. Auto
    > wyprodukowane było w 2005 r. i posiadało przebieg 65 tys km.

    Tzn. przejechalo 65tys km, czy licznik wskazywal 65tys km? Bo to dwie rozne
    sprawy i rownie dobrze mogl miec natluczone piec razy wiecej i po prostu
    sypac sie z racji przebiegu.

    Pozdrawiam
    Kamil