    From: XWindowsMen <x...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakiś skur**n porysował mi drzwi w samochodzie
    Date: Sun, 15 Jan 2012 15:52:49 +0100

    W dniu 14.01.2012 21:27, Hautameki pisze:
    > Mam pociągniętą rysę przez całą długość drzwi, kutafon zahaczył też o
    > kawałek błotnika. Rysa jest głęboka i sięga do gołej blachy, klasyczne
    > porysowanie samochodu kluczem.
    > Czy znacie jakieś sprawdzone metody żeby to jakoś zakamuflować samemu
    > czy jestem zmuszony oddać auto do lakiernika?

    Przyznam się... to byłem ja. Już ostatnio chciałem to zrobić... ale się
    powstrzymałem. Wczoraj nie dałem rady.

    P.S.
    Osiedlowa uliczka... Na przejściu dla pieszych nie stawia się
    samochodu... jak również 10 m przed znakiem - tak? I co z tego... jak w
    tym prostokącie stoi 8 aut! Jak znam życie wszyscy "tylko na chwilę"
    albo "a gdzie mam postawić auto?" Jak jeden z drugim pojedzie do
    lakiernika to może zrozumie coś..