  • 1. Data: 2012-03-13 22:57:37
    Temat: Jakiś nowy zwyczaj?
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Dzisiaj stałem na światłach za Dacią Logan i miała takie coś przyczepione
    (oryginalnie chyba)
    http://tinyurl.com/7xc7hep

    Jakiś nowy zwyczaj? Skody też tak będą z vw? ;)

  • 2. Data: 2012-03-13 23:00:25
    Temat: Re: Jakiś nowy zwyczaj?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    > Dzisiaj stałem na światłach za Dacią Logan i miała takie coś przyczepione
    > (oryginalnie chyba)

    Od dawna takie cuś mają.
    W innych krajach to nawet nie jest osobna marka, tylko występuje jako
    Renault a nie Dacia.

  • 3. Data: 2012-03-13 23:15:34
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 13 Mar 2012 22:57:37 +0100, frank drebin napisał(a):

    (...)

    To pewnie reakcja dzialu marketingu na fakt, ze Dacie sprzedaja sie lepiej
    niz renówki :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2012-03-14 03:11:10
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-03-13 23:15, Maciek pisze:

    > To pewnie reakcja dzialu marketingu na fakt, ze Dacie sprzedaja sie lepiej
    > niz renówki :)

    Faktem jest, że renault ni hu hu na dustery nie chce dawać
    praktycznie "hurtownikom" żadnych rabatów ... a na renówkach
    pociskają, że hej rabatami ...

    Swoją drogą, duster jako auto z napędem "4x4" jest najtańszym
    takim autem na rynku (nie mówić o nivie) ... Tam chyba nie ma z
    czego spuszczać ...

    yeti skodowskie na które chorowałem jako next car odpadło za to,
    że za samo wzbogacenie auta o 4x4 trzeba dopłacić ca 40 000 PLN
    :) ....

    A dustera za 60 000 z 4x4 da się kupić z całkiem rozsądnym
    wyposażeniem, gdzie yeti zgodnie z zasadą którą wspomniałem -
    najtańsze z 4x4 kosztuje coś 90 000 PLN ... masakra siakaś ...

  • 5. Data: 2012-03-14 09:11:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    grup dyskusyjnych:

    > Swoją drogą, duster jako auto z napędem "4x4" jest najtańszym takim autem
    > na rynku (nie mówić o nivie) ... Tam chyba nie ma z czego spuszczać ...

    Akurat 4x4 to nie bardzo, zwłaszcza uwzględniając wyposażenie.
    Duster jest tani, ale tylko z 2WD i w bida wersji.
    Jak uwzględnisz podobny poziom wyposażenia, 4x4, diesla i chcesz żeby auto
    jakoś wyglądało, to już niebezpiecznie zbliża się do cen konkurencji,
    różnica nie przekracza 5%.

    > yeti skodowskie na które chorowałem jako next car odpadło za to, że za
    > samo wzbogacenie auta o 4x4 trzeba dopłacić ca 40 000 PLN :) ....

    Ale już Sportage wychodził rok temu niewiele więcej niż PODOBNY Duster.
    A może już rabaty zaczęli dawać?

    > A dustera za 60 000 z 4x4 da się kupić z całkiem rozsądnym wyposażeniem,

    Widziałeś takiego Dustera za 60 tys?
    Bo ja nie chciałbym takim jeździć, benzyniak w takim aucie to pomyłka, a
    wygląd tak toporny jak to tylko możliwe.
    Taki z reklam nie kosztuje z 4x4 60 tys, tylko ponad 70.

  • 6. Data: 2012-03-14 16:34:31
    Od: trudny <t...@g...com>

    On 13 Mar, 22:57, "frank drebin" <b...@v...pl> wrote:
> [...]
    >
    > --
    > Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

    Przecież już były. Naklejka na tylnej szybie - "VW Group"

  • 7. Data: 2012-03-14 21:26:24
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2012-03-13 23:00, Cavallino pisze:
    > tylko występuje jako Renault a nie Dacia

    Również jako Nissan.

    P.

  • 8. Data: 2012-03-14 21:27:34
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-03-14 21:26, Pan Piskorz pisze:

    > Również jako Nissan.

    Hm... ale to chyba w Afryce czy Ameryce Południowej?

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 9. Data: 2012-03-15 10:11:42
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Grejon" <g...@g...com> wrote in message

    > Hm... ale to chyba w Afryce czy Ameryce Południowej?

    Nie albo nie tylko. Bo na pewno w Meksyku:
    https://plus.google.com/photos/111783764882036662414
    /albums?banner=pwa&gpsrc=pwrd1#photos/11178376488203
    6662414/albums/5370912764794921153/53709127993690702
    74

    --
    Axel

  • 10. Data: 2012-03-15 13:14:51
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    On 13 Mar, 22:57, "frank drebin" <b...@v...pl> wrote:

    > Jakiś nowy zwyczaj?

    Wręcz przeciwnie: stary - i w przypadku dacii: zanikający, bo nowe
    modele są już bez niego.