  • Data: 2012-03-14 09:11:47
    Temat: Re: Jakiś nowy zwyczaj?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    grup dyskusyjnych:

    > Swoją drogą, duster jako auto z napędem "4x4" jest najtańszym takim autem
    > na rynku (nie mówić o nivie) ... Tam chyba nie ma z czego spuszczać ...

    Akurat 4x4 to nie bardzo, zwłaszcza uwzględniając wyposażenie.
    Duster jest tani, ale tylko z 2WD i w bida wersji.
    Jak uwzględnisz podobny poziom wyposażenia, 4x4, diesla i chcesz żeby auto
    jakoś wyglądało, to już niebezpiecznie zbliża się do cen konkurencji,
    różnica nie przekracza 5%.

    > yeti skodowskie na które chorowałem jako next car odpadło za to, że za
    > samo wzbogacenie auta o 4x4 trzeba dopłacić ca 40 000 PLN :) ....

    Ale już Sportage wychodził rok temu niewiele więcej niż PODOBNY Duster.
    A może już rabaty zaczęli dawać?

    > A dustera za 60 000 z 4x4 da się kupić z całkiem rozsądnym wyposażeniem,

    Widziałeś takiego Dustera za 60 tys?
    Bo ja nie chciałbym takim jeździć, benzyniak w takim aucie to pomyłka, a
    wygląd tak toporny jak to tylko możliwe.
    Taki z reklam nie kosztuje z 4x4 60 tys, tylko ponad 70.