  • 11. Data: 2013-07-02 16:45:08
    Temat: Re: Jakiej pojemnosci akumulator kupic?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masti" napisał w wiadomości
    Dnia pięknego Tue, 02 Jul 2013 05:30:01 -0700 osobnik zwany kogutek444

    >to długo ten akumulator nie pociagnie

    Pociagnie pociagnie, to tylko chwila.
    Gorzej jakby kolega sobie przypomnial ze przeciez tydzien temu aku
    podlaczyl.

    J.

  • 12. Data: 2013-07-02 16:53:43
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-02 14:30, k...@g...com pisze:

> [...]
    Trzyma 6A jak ustawiłem. Na klemach 17 Voltów. W celach się gotuje że jak by herbaty
    wsypać to by się zaparzyła. Odpalił od pierwszego strzału. Super ten prostownik. Po
    wadze widać że porządna rzecz a nie te tanie chińskie prostowniczki co ledwo do 14,5
    Volta dają radę naładować. Niby ładują bo mam taki, ale co to za ładowanie. Lampek
    nazakładali jak na choince w wigilię i ludzie kupują ten szmelc.

    A po co więcej niż te 14.5V?
    Jak ładuje bez opamiętania to gówno nie prostownik.
    Ma naładować do optymalnego napięcia i później już tylko utrzymywać
    napięcie.

    Mam 15A zasilacz do modeli samolotowych do którego dorobiłem ogranicznik
    prądowy. Ustawiam sobie od 0,1A do 15A płynnie i guzik mnie obchodzi na
    ile go zostawię, naładuje do 14.2V i koniec nie ma szans na zagotowanie.
    Lewis