    From: "Marynarz" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakiego oleju używacie do swoich 1.9TDI PD
    Date: Sun, 28 Aug 2011 19:06:30 +0100

    Użytkownik "Czesławek" <c...@o...wytnij.pl> napisał w wiadomości
    news:j3bnvd$uoi$1@news.onet.pl...
    > Czeka mnie wymiana oleju i nie wiem na co się teraz zdecydować. Pojawiło
    > się sporo olejów nie tyle syntetycznych co w technologii syntetycznej np.
    > Liqui Moly.
    > Do tej pory stosowałem Castrol Magnatec Professional B4 5W40 ale widzę, że
    > teraz to prawie go nie można już kupić.
    > Jaki olej polecacie?
    > --
    > Pozdrawiam
    > Czesławek

    Wiecie co ludzie. W Polsce na temat oszczędzana samochodu jest jakaś
    paranoja - no najlepsze kupującym się wmawia że wszyscy w zachodniej Europie
    tak robią i jest właśnie samochód dla niego.
    No bo przecież każdy samochód sprzedawany w Polsce ma poniżej 20k i fuuull
    service !!

    Wiecie jaki olej tam się leje ?? żaden Motul - Srotul - w ukeju ludzie leją
    (oczywiście nie którzy wogóle nie wymieniają) takie tanie oleje z TESCO - w
    przeliczeniu po jakieś 40-50 zł.
    I wiecie co ?? Nikomu się jeszcze krzywda od tego nie stała !! Mało tego
    niektórzy nawołują że do takich samochódów do już nie opłaca się olejów
    zmieniać. Przecież jeżeli to 1.9 TDi to jeżeli jeszcze nie ma to nie długo
    będzie miał over 10 lat a wtedy cóz ...nie jeden taki TDI stoi na złomie.

    Jak sie ktoś wkurzył to cóż - myślę że każdy ma prawo wypowiedzieć sięco
    myśli :)