  • Data: 2011-08-28 21:09:49
    Temat: Re: Jakiego oleju używacie do swoich 1.9TDI PD
    Od: "Marynarz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chcesz nam wmówić, że producenci specjalizujący się w produkcji oleju
    > samochodowego, funkcjonują tylko dzięki "głupim" Polakom?

    Wójek ...powiedziałem może że Polacy są przewrażliwieni a nie głupi ...

    Na zachodzie
    > istnieją tylko oleje z TESCO (rozumiem, że masz na myśli ich markę) a
    > Castrole, Mobile, itp. wycofały się z rynku, bo nie mają zbytu?

    I taka jest prawda, tutaj nie widać takiego wyboru na półkach, dobre oleje
    stosuje sie tylko na serwisach albo jak samochody są w miare nowe.
    Te dobre oleje to znaczy coś markowego nalanego w servisie z beczki.

    Tylko to jest irytujące że w Polsce wszyscy wierzą w te magiczne serwisy.