  • 31. Data: 2010-12-28 18:56:46
    Temat: Re: Jakiego kleju użyć?
    Od: Seba <s...@g...pl>

    <ciach>

    Abstrahując od całości - Ewa, znasz może Weronikę która to tutaj czasami
    z nami pisuje? Tak mi się jakoś nasunęło.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 32. Data: 2010-12-28 19:22:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Ewa

    > Bardzo proszę o rady.

    Chyba trollujesz bo nie wierzę, żeby ktoś miał takie dziwne pomysły. A
    jeśli nie, to absolutnie tego nie klej, rozpadnie się, zgubisz tablice i
    będzie problem. Ramkę można dostać za darmo w co drugim serwisie albo
    kupić za 2-10 zł.

    --
    ignorance is bliss

  • 33. Data: 2010-12-28 19:23:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Ewa

    > Czytam te rady odnośnie otrzymania za darmo nowej ramki i nasuwa mi się
    > pytanie z jakiego serwisu Państwo korzystają? Albo raczej dawno nie
    > korzystali?
    > W którym serwisie dają cokolwiek za darmo, albo przynajmniej za cenę,
    > która nie poraża?

    Litości, przecież to jest dla nich reklama. Powinni jeszcze dopłacać.

    --
    ignorance is bliss

  • 34. Data: 2010-12-28 19:25:43
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin neoniusz

    > Czy Weronika Styka to twoja siostra?

    Hehe, trolling się udał. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 35. Data: 2010-12-28 20:01:48
    Od: "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm>

> [...]
    > jeśli nie, to absolutnie tego nie klej, rozpadnie się, zgubisz tablice i
    > będzie problem. Ramkę można dostać za darmo w co drugim serwisie albo

    Ja to zrobiłem "Cyjanopan E" trzyma już dwa lata!
    Pozdrawiam
    Staszek

  • 36. Data: 2010-12-28 20:08:30
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-28 15:01, Ewa pisze:
> [...]
    > Albo raczej dawno nie korzystali?
    > W którym serwisie dają cokolwiek za darmo, albo przynajmniej

    W BMW, Fiacie i chyba kazdym innym dostaniesz ramke za darmo.

    --
    Karolek

  • 37. Data: 2010-12-28 20:49:28
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-28 20:01, Zmotoryzowany pisze:
    > Ja to zrobi?em "Cyjanopan E" trzyma ju? dwa lata!

    Ja mysle, ze mozna szmatami obwiazac, tez bedzie git!

  • 38. Data: 2010-12-28 21:05:26
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@nie_warto.pl>

    Użytkownik "Ewa" <E...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Albo raczej dawno nie korzystali?
    > W którym serwisie dają cokolwiek za darmo, albo przynajmniej

    Np. w tych, których ja serwisuję swoje samochody (nie ASO) - wręcz muszę
    gonić za każdym razem, żeby nie wymieniali ;-). Dają też np. w sklepach
    gdzie sprzedają częsci motoryzacyjne. I w firmach zajmujących się IT...
    Cholera, właśnie sobie uświadomiłem, że wszędzie je dają za darmo ;-)
    Przynajmniej ja już od dawna nie kupowałem.

    Jeżeli Ciebie poraża cena 5-10 zł za plastikową ramkę pod tablicę z
    pierwszego lepszego sklepu z częściami samochodowymi, to co się dzieje, jak
    słyszysz cenę za tankowanie, wymianę klocków, tłumika, itd.?

    Naprawdę nie rozumiesz, że kupowanie kleju wyjdzie drożej i mniej pewnie niż
    kupno nowej ramki?

    Tak przy okazji... Zdajesz sobie sprawę jakie koszty poniesiesz jak zgubisz
    tablicę rejestracyjną?

  • 39. Data: 2010-12-28 21:33:21
    Od: "Ewa" <E...@...pl>

    > Ja to zrobiłem "Cyjanopan E" trzyma już dwa lata!

    Bardzo dziękuję. Spróbuję.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 40. Data: 2010-12-28 22:03:33
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *zinek* w wiadomości news:ifd75t$olv$1@mx1.internetia.pl napisał(a):
    > Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    > jestes pewien, ze to Ci sie nie snilo i ze to bylo w PL ? :) :P
    > :)

    Z tym olejem to darowali te 200pln przy fakturze na jakieś 1.5kpln, a trzeba
    wziąć pod uwage że ich koszt był mniejszy niż koszt 4l oleju w detalu i był
    to w sumie przypadek :-)
    Drugi raz faktura minimalnie wyższa i spory rabacik po króciutkich
    negocjacjach, później jakoś tak sami drobnicy nie pobierali za często. Jest
    to pomysł na biznes, co prawda można zedrzeć 50pln za duperelke i klienta
    zrazić, ale są też inne praktyki i sztuczki :-p

    Kontrprzykłady też bym miał, ale raczej dotyczą mniejszych warsztatów...

    Pozdr