  • Data: 2017-11-10 13:27:41
    Temat: Re: Jakiego auta elektrycznego chcą polscy kierowcy?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 10 Nov 2017 13:03:50 +0100, z

    > Rak powstaje przez niedotlenienie komórki a tego powodem jest niedobór
    > lub nadmiar składnika w organizmie.

    Raka powodują także związki toksyczne (także z rur wydechowych), tymczasem
    mowa była o PMach których to samochody, szczególnie te z silnikiem diesla i
    z wyrżniętymi filtrami DPF, generują bardzo dużo w bezpośrednim kontakcie z
    ludźmi na drodze, szczególnie w miastach. Chodzi o to, że PMy dostają się
    bezpośrednio do płuc, a potem do krwioobiegu i organizm NIE POTRAFI się ich
    pozbyć. Do PMów przyklejone są także toksyny i także wraz z nimi atakują
    komórki bezpośrednio.

    > To jest bardziej skomplikowane a takie powierzchowne demagogiczne
    > slogany do niczego nie prowadzą.

    To nie są slogany, tylko szeroko zakrojone badania medyczne, które są
    ignorowane przez takich, co nadal chcą się wozić swoimi trupami. Podobnie
    jest z ogrzewaniem domów, negatywny wpływ jakości powietrza ignorują
    hajcujący wynglem, drewnem i śmieciami -- bo tak im wychodzi niby taniej, a
    jak taniej, to lepiej. Jak nie mają argumentów, to spychają winę w inne
    miejsca, np. na rakotwórcze jedzenie (jak ci od wędzonek, co twierdzą że
    lepiej mięso zagazować, niż zrobić to samo w kontrolowany sposób chemią
    pozbawioną toksyn obecnych w dymie) czy na jakieś suplementy (i jeszcze
    parę ciekawych spychanek znam żeby zatrzeć temat).

    > Ja twierdzę że więcej dałoby ludziom zainteresowanie się tym co żrą niż
    > wyżywanie się na samochodach. Taka moda się zrobiła.

    Od dawna się zwraca na to uwagę, różne instytuty badają żarcie i jak
    wykryją syfy, to je wycofują. Teraz pokaż mi analogiczne instytucje w
    przypadku powietrza. DPFy producenci muszą montować, ale już nikt nie
    kontroluje czy ich właściciel nie wyciął i nie dymi. To samo z kotłami
    wszelakimi na paliwo stałe. Ktoś w przypadku złego stanu powietrza nakazuje
    zakaz ruchu pojazdów czy wyłączenia kominków z użycia? Nie? Niby
    certyfikaty 5 klasy zdobywają, a jak trafią pod strzechy to ledwo 3 klasę
    trzymają. Bo instalator dupa, bo palacz ignorant i ani nie kupi dobrego
    paliwa dla którego były robione testy (bo drogie) ani go spalić poprawnie
    nie potrafi. I NIKT tego nie sprawdza, NIGDY. Znaczy do teraz, bo w końcu
    coś się w końcu zaczyna ruszać w temacie tego naszego ciemnogrodu.

    > A jak wiadomo to nie one najwięcej trują obywateli ;-) ale lobbyści nie
    > pozwolą na eksploatowanie niewygodnych tematów. np. suplementy diety...

    Może trują, możę nie trują, ale to dana jednostka ma wpływ na to co żre. W
    przypadku powietrza MUSI oddychać tym co jest, nie może sobie zmienić
    powietrza albo nie oddychać. Jak nie czujesz różnicy to wypada zakończyć.

    --
    Pozdor
    Myjk