eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJakie zużycie paliwa w VW Polo 1.2 przy różnych prędkościach? › Re: Jakie zużycie paliwa w VW Polo 1.2 przy różnych prędkościach?
    From: rex <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakie zużycie paliwa w VW Polo 1.2 przy różnych prędkościach?
    Date: Fri, 20 May 2011 01:46:48 -0700 (PDT)

    On 19 Maj, 23:00, Shrek <lskorupka@wirtualna> wrote:

    > Dobre pytanie. A jednak różnice są znaczne. MOże to stan techniczny, a
    > co bardziej prawdopodobne, że taki test to tylko idealnie kulistym
    > samochodem na okrągłym torze;) A co za tym idzie nie do odtworzenia w
    > realnym świecie;) IMHO najwięcej zależy od stanu technicznego, warunków
    > na drodze i kierowcy

    Warunki na drodze opisałem w poście rozpoczynającym wątek, a kierowca
    przy prędkości chwilowej nie ma tu nic do rzeczy. Jeśli chcemy
    dowiedzieć się jakie jest chwilowe zużycie paliwa przy danej
    prędkości, to jedyną rolą kierowcy jest utrzymywanie tejże prędkości
    przez krótki okres czasu, a to nie problem na płaskiej drodze, bez
    wybojów.
    Z czynników, które wymieniłeś, jedynie stan techniczny auta może
    istotnie wpłynąć na błąd pomiaru.