  • Data: 2013-01-08 15:32:20
    Temat: Re: Jakie zalecenia dla urządzenia pracującego w Afryce?
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 8 stycznia 2013 14:59:06 UTC+1 użytkownik Albercik napisał:

    > z tym że ja trafiłem na burze pisakową.

    To ja jeszcze dopiszę, że tamten piasek nie ma nic wspólnego z naszym piaskiem. To
    bardzo drobny i bardzo wredny pył, o zdolności penetracji niemal jak WD-40, tylko
    własności smarujące ma trochę gorsze ;)

    > Również idiotoodporność jest bardzo ważna. Szkolenie z obsługi licz kilka razy
    dłuższe niż w europie.

    A najlepiej nie licz wcale. Jeśli Ty je zorganizujesz, przyjedzie Ci na nie banda
    absolutnie niezainteresowanych tematem i w dodatku nie znających języka wyrobników,
    nawet niekoniecznie tych, którzy faktycznie będą z tym pracować. Zjawią się (jak
    dobrze pójdzie) pod koniec pierwszego dnia szkolenia, a pierwsze (i ostatnie)
    pytanie, jakie ktoś z nich zada, to kiedy koniec. Ewentualnie, jak już zaczniesz (ty,
    czy jakiś trener), obwieszczą Ci, że wychodzą, bo muszą na modły. A "prayer time" u
    nich jest co chwila :)

    Generalnie nastaw się na to, że wraz z urządzeniem trzeba będzie tam wysłać kogoś,
    kto na miejscu pokaże co i jak ludziom, którzy będą z tym pracować. A potem będzie
    pod telefonem w razie problemów (czyli zapewne co chwila). Albo zrób urządzenie,
    które z "opcji użytkownika" ma jedynie włącznik zasilania.

    J.