  • 21. Data: 2010-12-21 13:57:01
    Temat: Re: Jakie wycieraczki ?
    Od: gregor <c...@g...pl>

    Nie wiem jakie to banany ale jesli chodzi o te nie nowoczesne "zwykle"
    to sa na zime super raz lup w nie szczotka i sa czyste z lodu i sniegu ...

    polecam goraco polskie wycieraczki firmy MOTOGUM sa super wlaczam
    czasami bez odsniezania szyby i nic sie nie odrywa, zrywa ani szczerbi,
    latem zbieraja wode ogolnie sa ok a mialem wczesniej bosha i byly marne
    po roku juz do wyrzucenia

    gregor

  • 22. Data: 2010-12-21 16:57:31
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Xiant" napisał
    > Uzywam tylko tego:
    > http://allegro.pl/nowe-wycieraczki-alca-special-480-
    tania-wysylka-i1367911813.html
    > Cena ok a zachowuja sie rewelacyjnie, sprawdzone w Audi A6, Oplu Astrze
    > II, Signum i teraz w Octavii.

    a ja zdecydowanie nie polecam. kupiłem wycieraczkę tej firmy na tył (tylko
    tej firmy mieli w potrzebnej długości) i po 1 letnim miesiącu (nie żadne
    zimowe warunki gdzie lód się gromadzi i guma przymarza) nadawała się na
    śmietnik
    zdecydowanie lepsze są z Lidl-a - koszt to jakieś 15-20 zł (dokładnie nie
    pamiętam, OIDP ktoś dawał linka do takich po 18 zł)za komplet 2 szt -
    wytrzymały rok, jedna spokojnie dawała radę, druga już mazała (oczywiście ta
    od strony kierowcy, ze spoilerem). teraz mam od miesiąca valeo xtrm i
    szczerze mówiąc nie zachwyciły mnie...

  • 23. Data: 2010-12-22 07:41:44
    Od: Xiant <x...@p...nospam.onet.pl>

    W dniu 2010-12-21 16:57, Tomek pisze:
> [...]
    > (oczywiście ta od strony kierowcy, ze spoilerem). teraz mam od miesiąca
    > valeo xtrm i szczerze mówiąc nie zachwyciły mnie...
    Witam

    No szanuje zdanie Kolegow ale mnie sie po prostu nie posuly nigdy w
    zadnym posiadanym aucie, wymieniam sam co jakies pol roku i zawsze jest
    ok. A 'super' valeo szlag trafil zdecydowanie za szybko jak na cene za
    jaka je kupilem :P

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 24. Data: 2010-12-22 07:41:46
    Od: ZS <a...@w...pl>

> [...]
    > czasami bez odsniezania szyby i nic sie nie odrywa, zrywa ani szczerbi,
    > latem zbieraja wode ogolnie sa ok a mialem wczesniej bosha i byly marne

    A gdzie kupujeci motgumy? Zawsze kupowałem w Realu ale teraz ich nie ma.
    W jakim innym hipermarkecie są?

  • 25. Data: 2010-12-22 08:47:45
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-22 07:41, ZS pisze:

    > A gdzie kupujeci motgumy? Zawsze kupowałem w Realu ale teraz ich nie ma.
    > W jakim innym hipermarkecie są?

    powinny byc w kazdym sklepie z akcesoriami samochodowymi - ja tam akurat
    kupowalem

    gregor

  • 26. Data: 2010-12-22 09:27:36
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2010-12-21 08:46, Xiant pisze:

    > Uzywam tylko tego:
    > http://allegro.pl/nowe-wycieraczki-alca-special-480-
    tania-wysylka-i1367911813.html

    Kiedyś kupiłem takie w Tesco i to były najkrócej używane wycieraczki -
    miały jakąś niby grafitową powłokę, przez co piszczały koszmarnie.
    Za to bardzo sobie chwaliłem MotGumy, choć po dwóch sezonach blaszka
    wylazła z gumki grożąc porysowaniem szyby. Pewnie dałoby się to łatwo
    złożyć spowrotem, ale wolałem nie ryzykować jadąc w trasę i w pierwszym
    lepszym sklepie moto zapytałem o cenę wycieraczek do mojego auta - były
    za 18zł lewa i 17zł prawa, pytam jakie to, a pan mi mówi - Champion! No
    za 35zł kompletu Championów się nie spodziewałem :) Na razie są bardzo
    ok - porównywalne z MotGumami.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 27. Data: 2010-12-22 10:58:54
    Od: Xiant <x...@p...nospam.onet.pl>

    W dniu 2010-12-22 09:27, Krzysiek Niemkiewicz pisze:

> [...]
    > za 18zł lewa i 17zł prawa, pytam jakie to, a pan mi mówi - Champion! No
    > za 35zł kompletu Championów się nie spodziewałem :) Na razie są bardzo

    Poddaje sie :) Ale mnie na serio nie padla nigdy zadna z tych
    wycieraczek, zmieniam sam mniej wiecej co pol roku i sa ok, na ta
    niby-grafitowa powloczke tez nie narzekalem nigdy :) Moze troche
    szczescia mialem albo co user to opinia :)

    Pozdrawiam swiatecznie
    Xiant

  • 28. Data: 2010-12-22 11:14:19
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 22 Gru, 10:58, Xiant <x...@p...nospam.onet.pl> wrote:

    > Witam
    >
    > Poddaje sie :) Ale mnie na serio nie padla nigdy zadna z tych
    > wycieraczek, zmieniam sam mniej wiecej co pol roku i sa ok, na ta

    Slusznie robisz (bo koszt znikomy), ale to tak, jakbys napisal, ze
    zmieniasz akumulatory co dwa lata i jeszcze zaden nie padl... ;)

    pozdrowienia
    Adam

  • 29. Data: 2010-12-22 23:00:51
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "ZS" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A gdzie kupujeci motgumy? Zawsze kupowałem w Realu ale teraz ich nie ma. W
    > jakim innym hipermarkecie są?

    w Auchanie były i są

    Jacek

  • 30. Data: 2010-12-22 23:46:47
    Od: scob <9...@t...pl>

    kiźwa - normalne BOSH Aerotwin - zegniesz - odpara lód (jak z każdej),
    pryśniesz odmrażaczem i dwa razy przejedziesz - czysta, sucha szyba.

    Ale - ofc. jak musisz - to kombinuj z bananami - są modne i ładnie
    wyglądają.