  • 11. Data: 2010-09-11 23:43:24
    Temat: Re: Jakie tanie auto z niskim zużyciem paliwa?
    Od: r...@k...pl

    Dnia Sat, 11 Sep 2010 21:35:35 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > tak. NIP nie jest konieczny w przypadku osób fizycznyc (nawet na
    > fakturze). jak wiadomo urzędy chcą jk najwiecej danych to możesz wpisać
    > pesel ale też nie jest to konieczne.

    Dla mnie to jest jasne. Ale jak przyjdzie płacić podatek od kupna, w
    Urzędzie Skarbowym nie przychrzanią się do tego?

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 12. Data: 2010-09-12 00:40:13
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-09-11 23:43, r...@k...pl pisze:

    > Dla mnie to jest jasne. Ale jak przyjdzie płacić podatek od kupna, w
    > Urzędzie Skarbowym nie przychrzanią się do tego?

    To niech wyrobi NIP i po problemie.

  • 13. Data: 2010-09-12 00:48:50
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-11 21:40, r...@k...pl pisze:

    > Muszę synowi kupić jakieś używane autko do dojazdu na studia (jakieś 50 km
    > w dwie strony). Nie mam zamiaru wydać za dużo kasy, czyli autko używane i
    > to raczej sporo używane (tak do 3000) Oczywiście zużycie paliwa jest bardzo
    > istotne. Będzie jeździł z kolegą, który dołoży się do paliwa. Myślę o
    > Matizie lub Cinquecento. A może jakieś inne? Tico nie wchodzi w rachubę. Co
    > koledzy proponują? Chodzi mi o trwałość na korozję przede wszystkim. Wiem,
    > że idealnego w tej cenie nie dostanę.

    A co, żałujesz kasy swojemu synowi? Co za chory kraj! Kup mu Dobre auto,
    a nie się wypytujesz tu o jakieś gówna, w dodatku cholernie
    paliwożerne!!! Nie dość, że najlepiej za darmo mieć samochód, to jeszcze
    żeby nic nie palił. Nie ma tak! Matiz mniej jak 8-9 litrów nie spali,
    Cinguecento nawet więcej będzie palił razem z olejem jak będzie miał już
    swój przebieg. Jednym słowem w gówno chcesz syna władować!
    Jak chcesz, żeby w jakimś śmietniku się zabił, Twoje sumienie!
    O, jeszcze ma być trwały i nie go nie brać korozja. HAAHA! Śmiechu
    warte. Do Just Smile to się nadaje.

  • 14. Data: 2010-09-12 00:53:42
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-11 23:43, r...@k...pl pisze:

    > Dla mnie to jest jasne. Ale jak przyjdzie płacić podatek od kupna, w
    > Urzędzie Skarbowym nie przychrzanią się do tego?

    Oszalałeś?
    NIP to numer identyfikacji podatkowej, jeżeli nie jest podatnikiem to o
    jakim nipie mowa przepraszam?

    Normalnie wypisujesz umowę kupna i sprzedaży na imię nazwisko i możesz
    podać jak już kolega zasugerował pesel. Dla urzędu liczy się: Nabywca,
    sprzedawca, co jest przedmiotem sprzedaży, za jaką kwotę i to wszystko.

  • 15. Data: 2010-09-12 00:59:21
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 12 Sep 2010 00:48:50 +0200, Filip KK <n...@n...pl>
    wrote:

    > A co, żałujesz kasy swojemu synowi?

    Dlaczego zaglądasz w czyjąś kieszeń? Tyle może/chce wydać i nic
    Ci do tego.

    r.
    _____________

  • 16. Data: 2010-09-12 01:05:24
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-09-12 00:53, Filip KK pisze:

> [...]
    > możesz podać jak już kolega zasugerował pesel. Dla urzędu liczy
    > się: Nabywca, sprzedawca, co jest przedmiotem sprzedaży, za jaką

    Jesteś podatnikiem wówczas, gdy płacisz jakiś (jakikolwiek)
    podatek ;)

    Kupując parówę na orlenie - stajesz się podatnikiem :)

    6008

  • 17. Data: 2010-09-12 02:03:34
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    r...@k...pl napisał(a):

> [...]
    > koledzy proponują? Chodzi mi o trwałość na korozję przede wszystkim. Wiem,

    Ja sobie na studia kupiłem Safrane ph1 :) nie wiem czy dziś nie
    za stare już, ale bardzo fajne auto było.
    Paliło to to około 19l/100 ale gazu :) (da się tym jeździć na 12l/100)
    rdza tego nie tyka, chyba że przetarte/ubite do blachy panele.
    -dobre było na KAŻDY krawężnik dało się wjechać, na niektóre z rozpędu ;)
    ale szpera była to generalnie każdy krawężnik i zaspę można było pchać !

    aaaa i auto strasznie ciężko rozbić, w poślizgi wersja 1 praktycznie nie
    wpada, a jak już się w coś innego przywali to bardzo bezpieczne.

    a teraz mam nowszy model - i jest zły, 25/30kkm(moich) zrobione
    i się go pozbywam !!! :)

    pozdrawiam.

  • 18. Data: 2010-09-12 02:10:11
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > wpada, a jak już się w coś innego przywali to bardzo bezpieczne.
    >

    > a teraz mam nowszy model - i jest zły, 25/30kkm(moich) zrobione

    Aaaaa no i właśnie zapomniałem, dla studenta to jest ważne to:
    http://www.youtube.com/watch?v=UyHft8bMnXM&NR=1

    czyli silnik z podwójnym wiatraczkiem żeby safrane 270km/h jechało.

    pozdrawiam.

  • 19. Data: 2010-09-12 02:19:59
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-12 00:59, Robert Rędziak pisze:

    > Dlaczego zaglądasz w czyjąś kieszeń? Tyle może/chce wydać i nic
    > Ci do tego.

    Nie interesuje mnie jego kieszeń.
    Tylko fakt, że chce auto za 1 zł, które spala 1 litr paliwa i jeździ do
    końca świata.
    Jego sprawa, jeśli chce syna wsadzić w puszkę po konserwie.

  • 20. Data: 2010-09-12 08:31:45
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 11 Sep 2010 22:53:40 +0200, r...@k...pl wrote:
    >Wielkiej prędkości w tym autku raczej nie osiągną, bo taki jest stan dróg
    >dojazdowych do szkoły, ale przesiadka na pks/pkp/mpk to dla nich 4 godziny
    >dojazdu dziennie. O to mi głównie chodzi.

    Ale w PKP ksiazke mozna poczytac.

    A tak zmarudza 2h dziennie, albo i wiecej, zalezy od korkow w miescie.
    Parking pod uczelnia maja ? kolega sttudiuje dokladnie to samo ?

    Bo sugeruje sie zastanowic nad wynajmem pokoju.

    J.