  • 21. Data: 2010-09-12 09:32:39
    Temat: Re: Jakie tanie auto z niskim zużyciem paliwa?
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    news:1kptjyd86x9k9.1vo7ip3tufdx0.dlg@40tude.net...

    > Wielkiej prędkości w tym autku raczej nie osiągną, bo taki jest stan dróg
    > dojazdowych do szkoły, ale przesiadka na pks/pkp/mpk to dla nich 4 godziny
    > dojazdu dziennie. O to mi głównie chodzi.

    naprawde za 3tyś nie kupisz auta, które bedzie sie nadawało do
    bezproblemowej jazdy.
    W tej cenie mozesz poszukać poloneza z gazem, przynajmniej troszke wieksze
    auto i na części/naprawy nie wydasz fortune.
    A jak syn studiuje mechanike, to bez wachania powinien sam sie zinteresować
    jego budową i naprawą :)

    Jacek

  • 22. Data: 2010-09-12 09:42:26
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    za 3 tyś na allegro masz wybór poldków z gazem, 10-12 latków, czesto od
    pierwszych właścicieli.
    na zdjeciach korozji nie widać, wiec pewnie mają lepsze blachy niż moja
    vectra :(
    Atu plus wyglądają całkiem ładnie, i napewno zmieszczą sie tam jeszcze
    wygodnie 2 studenki bez zbednego przytulania.
    A ładnie zachowany poldek to prawie jak youngtimer

    Jacek

  • 23. Data: 2010-09-12 11:00:21
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-09-12 09:32, Jacek pisze:

> [...]
    > wieksze auto i na części/naprawy nie wydasz fortune.
    > A jak syn studiuje mechanike, to bez wachania powinien sam sie

    Pitolicie ;)

    Kilka dni temu kupiłem auto za 600zł, które po godzinie nadawało się już
    do jazdy.

  • 24. Data: 2010-09-12 11:02:44
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 12 Sep 2010 02:19:59 +0200, Filip KK <n...@n...pl>
    wrote:

    > Tylko fakt, że chce auto za 1 zł, które spala 1 litr paliwa i jeździ do
    > końca świata.

    Nie, nigdzie tak nie napisał. To Ty tasujesz powietrze na tę
    melodię.

    > Jego sprawa,

    Właśnie.

    r.
    _____________

  • 25. Data: 2010-09-12 11:21:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 12 Sep 2010 01:05:24 +0200, Rafał "SP" Gil wrote:
    >Jesteś podatnikiem wówczas, gdy płacisz jakiś (jakikolwiek)
    >podatek ;)
    >Kupując parówę na orlenie - stajesz się podatnikiem :)

    Dlatego to sie nazywa podatki posrednie - niby placisz, a jednak nie
    placisz i nie zaslugujesz na nazwe "podatnik" :-)

    J.

  • 26. Data: 2010-09-12 13:24:42
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Day Sat, 11 Sep 2010 21:40:01 +0200, r...@k...pl wrote:

    > Muszę synowi kupić jakieś używane autko do dojazdu na studia (jakieś 50 km
    > w dwie strony). Nie mam zamiaru wydać za dużo kasy, czyli autko używane i
    > to raczej sporo używane (tak do 3000) Oczywiście zużycie paliwa jest bardzo
    > istotne. Będzie jeździł z kolegą, który dołoży się do paliwa. Myślę o
    > Matizie lub Cinquecento. A może jakieś inne? Tico nie wchodzi w rachubę. Co
    > koledzy proponują? Chodzi mi o trwałość na korozję przede wszystkim. Wiem,
    > że idealnego w tej cenie nie dostanę.

    Dlaczego nie tico?

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    If you must choose between two evils, pick the one you've

  • 27. Data: 2010-09-12 13:47:05
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-09-12 02:10, Michał pisze:

    > bardzo
    > Co

    > Aaaaa no i właśnie zapomniałem, dla studenta to jest ważne to:
    > http://www.youtube.com/watch?v=UyHft8bMnXM&NR=1
    >

    > czyli silnik z podwójnym wiatraczkiem żeby safrane 270km/h jechało.

    Tanie i mało palące? :D

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 28. Data: 2010-09-12 14:35:29
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2010-09-11 21:40, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > koledzy proponują? Chodzi mi o trwałość na korozję przede wszystkim. Wiem,

    witaj
    generalnie auto za 3 kafle to może być nie zła mina. Ja na taką się
    wpakowałem wydając ciut więcej. Jak koledzy radzili w pierwszych postach
    może jednak poldolot od pierwszego właściciela. Generalnie to trzeba
    szukać naprawdę extra okazji aby nie władować się w koszta. Znajomych
    popytać, po rozglądać się na osiedlu.
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 29. Data: 2010-09-12 14:55:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl ...

> [...]
    > nie wchodzi w rachubę. Co koledzy proponują? Chodzi mi o trwałość na
    > korozję przede wszystkim. Wiem, że idealnego w tej cenie nie dostanę.

    niskie zuzycie to według ciebie...?

  • 30. Data: 2010-09-12 14:55:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek s...@o...pl ...

    > Jeśli bardzo to musi być samochód to dołóz drugie tyle i poszukaj
    > corse b 1,5td, clio 1.4, civic 1.4

    i to juz beda bezpieczne auta?