  • Data: 2011-03-19 23:07:30
    Temat: Re: Jakie tanie ARM ?
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-19 19:11 Sebastian Biały napisał(a):

    > "Sklep za rogiem" to tylko przenosnia. Nie chcę się uzależniać od
    > jedynego sklepu z egzotycznymi towarami który wsiągnie za 3 tygodnie.
    > Już mnie jeden tak zrobił pare lat temu jak kupiłem wyświetlacz,
    > obczaiłem ze świetny, zaprojektowałem obudowę i płytki a sklep zniknął,
    > właściciel dał mi tylko informacje że "kupował gdzieś w chinach na
    > targu, może mi podać adres". Mój kolega miał tak z jakimś prockiem ARM9
    > - z dnia na dzień okazało się że najbliższy dystrybutor już nie jest w
    > Berlinie tylko w USA i "trochę" drożej. Na tyle że projekt był
    > nieopłacalny.

    No to kupuj w TME albo nawet DigiKey. Tacy dostawcy na 99% nie znikną w
    ciągu najbliższych lat. Oczywiście na teraz możesz wybrać tańsze źródło,
    ale przydadzą się tacy "awaryjni" zawsze więc sprawdź, czy mają w
    ofercie twoje ulubione procki. Co oczywiście nie zmienia faktu, że NXP
    albo ST mogą się w przyszłości wypiąć podobnie jak Atmel i dawać
    odbiorcom terminy dostaw 30-tygodniowe.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/