  • Data: 2011-03-19 18:11:39
    Temat: Re: Jakie tanie ARM ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-03-19 18:47, Mario wrote:
    > W miesnym nie ma sensu szukać.

    Tez tak myślałem a potem okazało się że na SAM7S256 muszę czekać 3
    miesiące na dostawę.

    > Zdecyduj się na dostawcę i na rodzaj obudowy (zależny od twoich wymagań
    > i wybranej technologii montażu) i kupuj tam gdzie tanio i szybko.

    W przypadku Atmela to niemożliwe ;) Ani tanio ani szybko. Jestem na nich
    bardzo zły.

    > Zamiast szukać w sklepie za
    > rogiem, zakup sobie od razu 20 czy 40 sztuk w wysyłkowym.

    "Sklep za rogiem" to tylko przenosnia. Nie chcę się uzależniać od
    jedynego sklepu z egzotycznymi towarami który wsiągnie za 3 tygodnie.
    Już mnie jeden tak zrobił pare lat temu jak kupiłem wyświetlacz,
    obczaiłem ze świetny, zaprojektowałem obudowę i płytki a sklep zniknął,
    właściciel dał mi tylko informacje że "kupował gdzieś w chinach na
    targu, może mi podać adres". Mój kolega miał tak z jakimś prockiem ARM9
    - z dnia na dzień okazało się że najbliższy dystrybutor już nie jest w
    Berlinie tylko w USA i "trochę" drożej. Na tyle że projekt był nieopłacalny.