  • 1. Data: 2013-04-25 09:51:01
    Temat: Jakie spalanie podali byście na grupie.
    Od: k...@g...com

    Normalnie pali od 16 do 18 litrów jak jeżdżę po mieście. A przyszło mi pojechać
    dalej. Prawie tona ładunku i dwie osoby. Zrobiłem 504 kilometry od tankowania do
    tankowania. Weszły 42 litry. 75% jazdy to jazda za miastem dobrymi drogami. To jak
    napiszę że 7 litrów na setkę to będzie dobrze? Bo pewno tyle by spalił jak bym nie
    miał tony ładunku.

  • 2. Data: 2013-04-25 10:35:55
    Temat: Re: Jakie spalanie podali byście na grupie.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > jazda za miastem dobrymi drogami. To jak napiszę że 7 litrów na setkę
    > to będzie dobrze? Bo pewno tyle by spalił jak bym nie miał tony

    Ja bym napisał tyle co spalił a nie przeliczał na brak ladunku, dodatkowe
    osoby, skrzydła aniołów...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 3. Data: 2013-04-25 13:02:01
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-04-25 09:51, k...@g...com pisze:
    > To jak napiszę że 7 litrów na setkę to będzie dobrze?

    duzo. sprawdzales czy nie chodzi na ssaniu? katalizator moze zapchany ?

  • 4. Data: 2013-04-25 15:08:27
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 25 kwietnia 2013 13:02:01 UTC+2 użytkownik h.w.d.p. napisał:

    > duzo. sprawdzales czy nie chodzi na ssaniu? katalizator moze zapchany ?

    Na szczęście nie ma katalizatora, super elektroniki i tych wszystkich nikomu nie
    potrzebnych gadżetów. Normalny wolnossący Diesel z rzędową pompą. To może napiszę
    6,8. Jak myślisz? Będzie dobrze? Bo ująć jeszcze mogę, mam z czego.

  • 5. Data: 2013-04-25 15:10:26
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 25 kwietnia 2013 10:35:55 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]
    >
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    >
    > "Początek i koniec zawsze są jednością."

    Ja też bym tyle napisał ale to niezgodne z tradycją. Zawsze trzeba pisać, mówić że
    dużo mniej niż spala.

  • 6. Data: 2013-04-25 16:59:41
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

> [...]
    6,8. Jak myślisz? Będzie dobrze? Bo ująć jeszcze mogę, mam z czego.

    chlopie, 6,8 to mi pali jaguar v12 na gazniku, w warszawskich korkach.
    ewidentnie masz cos zjebane.

  • 7. Data: 2013-04-25 17:00:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ja też bym tyle napisał ale to niezgodne z tradycją. Zawsze trzeba
    > pisać, mówić że dużo mniej niż spala.

    Teorie spiskowe... taka moda.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 8. Data: 2013-04-25 17:04:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > Teorie spiskowe... taka moda.

    Moda jest taka, że na grupie się kłamie w kwestii zużycia.
    Najlepiej tak bardzo, żeby wychodziło mniej niż nakłamał w tej samej kwestii
    producent.

  • 9. Data: 2013-04-25 18:20:58
    Od: Michal <f...@w...wp.pl>

    > chlopie, 6,8 to mi pali jaguar v12 na gazniku, w warszawskich korkach.
    > ewidentnie masz cos zjebane.

    Eee bo masz rozregulowany gaźnik w tym Jagu. Pali Ci co najmniej o jeden
    litr za dużo :)

  • 10. Data: 2013-04-25 18:21:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Moda jest taka, że na grupie się kłamie w kwestii zużycia.
    > Najlepiej tak bardzo, żeby wychodziło mniej niż nakłamał w tej samej
    > kwestii producent.

    Niedobrze jak na grupie samochodowej króluja dyskusje o modzie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO