  • Data: 2010-12-26 23:55:45
    Temat: Re: Jakie radio 2din?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "rem ben" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:e3cc5695-a4ce-4e2c-8081-d4b6a4fd39dc@z9g2000yqz
    .googlegroups.com...

    http://allegro.pl/pioneer-avic-f910bt-komplet-odblok
    owanie-gratis-i1376660081.html
    Spelnia wszystkie wymogi, no moze poza ta "zydowskoscia".
    Mam, szczerze polecam. Niestety, utwory z USB odtwarza od poczatku (tj. od
    poczatku danego utworu/kawalka, nie katalogu). Nie wiem jak z SD, ale byc
    moze pamieta doklade miejsce. Ale poza tym oferuje rewelacyjny dzwiek (jak
    na samochodowe warunki), swietnego bluetootha (o ile dokupisz mikrofon),
    fajna nawigacje (IGO), odtwarza wszystkie formaty itd. Ekran ma 5,6" ale
    jakosc naprawde przyzwoita, mozna na nim ogladac filmy, koncerty itd.
    Mozna podpiac kamere cofania, ipoda, ekrany zewnetrzne, obsluguje dwie
    strefy, bez problemu wspólpracuje ze wzmacniaczem, steruje subwooferem,
    porzadny korektor pozwala ustawic dzwiek wg preferencji najbardziej
    wybrednych sluchaczy itd.. Oczywiscie nie jest to najnowszy model, ale te
    najnowsze kosztuja 3-4 razy tle. AM tez dziala, choc wtedy nie dzialaja inne
    rzeczy (radio, bluetooth itd.), dlatego zostalem przy oryginalnym IGO, bez
    problemu sie aktualizuje. Kupilem uzywke w lutym, korzystam codziennie, zero
    problemów i przy +40 i przy -20.
    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi