  • Data: 2012-06-28 10:00:43
    Temat: Re: Jakie polecicie urządzenie wielofunkcyjne ?
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Witam, skorzystam z Waszego doświadczenia ;)
    >
    >Potrzebuję do małego (5 osób) biura:
    >ksera/skanera/drukarki laserowej kolorowej/
    >z LANem/druku dwustronnego/skanowania do USB/

    Generalnie czym tańszy sprzęt tym droższa eksploatacja jednostkowo na
    wydruk.
    Polecam HP 2320FXI jest to starszy model i można kupić używany a FK po
    serwisie z gwarancja lub poszukać jego następcy cena oryginalnych tonerów
    około 1200 pln brutto. Pamiętać tez należy o obciążeniu drukarki, jeżeli
    będziemy na drukarce dedykowanej na 10 tys. stron miesięcznie, walili po 30
    tys. to szybko będzie wymagała serwisu. Nie wiem do czego ma być używany
    skaner ale ta drukarka ma skanowanie do Email bardzo przydatna funkcja + ADF
    czyli skanowanie np.10 stron do jednego dokumentu PDF. inne możliwości po
    zainstalowaniu softu do drukarki.
    Wygoda używania takiego sprzętu bardzo zależy od poprawnej konfiguracji i
    wykorzystania wbudowanych funkcji.

    Kolejnym pomysłem jest dzierżawa urządzenia z limitem stron, płaci się
    określna kwotę co miesiąc i nie interesuje nas nic poza papierem, toner
    serwis jest na głowie firmy dostarczającej sprzęt.

    Buniek