  • Data: 2016-06-05 23:47:32
    Temat: Re: Jakie pokrowce na siedzenia auta?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sirapacz" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:nj1kjf$qb$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > nie najtansze tylko jakiesz mocno lepsze. widzialem pokrowce ktore
    > pomylilem z oryginalna tapicerką - nie sciagaly sie, material byl solidny
    > i nie ciągnęło się jak...no jak tanie pokrowce.
    > nie znam niestety producenta ale mam zamiar sprawdzic takie allegrowe z
    > jakiejś polskiej szwalni pokrowców.

    Pisałem też o tych lepszych pokrowcach. Widziałem takie w Fabii jedynce i
    też wziąłem ja za oryginalną tapicerkę. Byłem bardzo zdzwiony jak
    dowiedziałem się, że to pokrowce. Była wszywka z nazwą producenta i
    najbardzie pasuje mi do tego logo Kegel-Błażusiak, ale nie jestem pewien.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba