  • 11. Data: 2013-12-05 15:52:56
    Temat: Re: Jakie 'ostatnie' laptopy z ekranem 4:3 ?
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2013-12-05 15:43, m pisze:

    > Zwłaszcza na laptopach, gdzie 1024px w pionie zostało zastąpione przez
    > 800px po to żeby szybko zostać zastąpionym przez 7coś px

    Chyba w netbookach.
    Trzeba wybierać laptopy z większą rozdzielczością i wtedy jest taki
    efekt, jak napisałem.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 12. Data: 2013-12-05 15:55:58
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 05-12-2013 15:52, GAD Zombie pisze:
    > Trzeba wybierać laptopy z większą rozdzielczością i wtedy jest taki
    > efekt, jak napisałem.

    Albo postawić na boku i ustawić w opcjach ekranu orientację pionową. :)

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 13. Data: 2013-12-05 16:56:17
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "GAD Zombie" napisał:

    > Chyba w netbookach.

    W netbookach z matrycą ~10 cali najczęściej jest to ledwo 600 w pionie.
    W najpopularniejszym segmencie, czyli laptopach z panoramą 15,6 cala, jest
    to najczęściej 1366 w poziomie i tylko 768 w pionie. Te z lepszą
    rozdzielczością kosztują też lepsze pieniądze.

    > Trzeba wybierać laptopy z większą rozdzielczością i wtedy jest taki efekt,
    > jak napisałem.

    Któraś francuska królowa też mawiała, że jak kogoś nie stać na chleb - niech
    żre bułki. Skończyła tak, jak skończyła ;->

    JoteR

  • 14. Data: 2013-12-05 18:12:18
    Od: BartekK <s...@d...org>

    > Nie do końca. Jeśli się dużo pisze to często okazuje się że przy
    > panoramie tak naprawdę lewą 1/3 ekranu a reszta leży odłogiem. Np.
    > mailery domyślnie zawijają tesk około 75-80 znaku bo długi wiersz robi
    > się mało czytelny. To samo przy programowaniu - duża część ekranu leży
    > odłogiem. Chętnie bym coś kupił niepanoramicznego ale nie ma.
    Ale co stoi na przeszkodzie, byś zwykły 16:9/16:10 monitor obrócił o
    90stopni i użył pionowo? Przecież to bardziej niż idealne do
    programowania - na długość widać dużo więcej kodu, a na szerokość - jest
    bardziej niż wystarczająco

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 15. Data: 2013-12-05 18:12:36
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    To dołóż mi coś po bokach do mojego notka 15'' 1600x1200 UXGA
    Ile to-to będzie wtedy ważyć?
    Albo jaką śrubą mikrometryczną będę mierzył czcionkę?

    -----

  • 16. Data: 2013-12-05 18:44:26
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    To nie są dobre proporcje.
    Dobre proporcjm boków monitora są jak proporcje boków kartki papieru A4 ewentualnie
    Letter.
    Nikt o zdrowych zmysłach nie wymyśli nam z dnia na dzień papieru "panoramicznego".

    -----

  • 17. Data: 2013-12-05 18:48:28
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Raczej 5:4 (1280:1024), rzadko 4:3 (1600x1200 do monitoringu z wyższej półki) i
    podział obrazu 4x4.
    Po prostu rozdzielczość przeciętnej kamery analogowej to 0,3 megapiksela i 1280x1024
    to aż nadto dla pojedynczej klatki obrazu.

    -----

  • 18. Data: 2013-12-05 18:50:24
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Zapomniałem, że Ty do klienta jeździsz ze stacją roboczą.

    -----

  • 19. Data: 2013-12-05 18:50:39
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 5 Dec 2013 18:44:26 +0100, 666 napisał(a):

    > Nikt o zdrowych zmysłach nie wymyśli nam z dnia na dzień papieru "panoramicznego".

    No jak? A toaletowy? ;-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 20. Data: 2013-12-05 19:11:47
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 05-12-2013 18:50, 666 pisze:
    > Zapomniałem, że Ty do klienta jeździsz ze stacją roboczą.

    Znaczy mieszkania i domy projektujesz w mieszkaniach/domach swoich
    klientów na laptopie 14-15"?

    Nie mam więcej pytań. Zresztą za niereformowalność w kwestii cytowania,
    lecisz do sitka.

    --