  • Data: 2013-12-10 11:29:46
    Temat: Re: Jakie 'ostatnie' laptopy z ekranem 4:3 ?
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-06 11:49, Tomasz Finke pisze:

    > Nic podobnego, twierdzenia Pitagorasa nie obalisz:

    Nie zrozumiałeś. Nie powiedziałem, że gdy matryca ma 15" i jest w
    proporcji 16:10 to jest fizycznie większa od 4:3. Mówiłem o rozdzielczości.
    Natomiast, jeśli masz 4:3 15" i chcesz przejść na panoramę 16:10 lub
    16:9, to powinno się tak dobrać rozmiar matrycy, by jej wysokość była
    jak w tym 15", czyli pewnie coś koło 20" (16:10). Z matrycy 17" (4:3)
    będziesz szukał pewnie panoramy 22" (16:10). I tak dalej. I załóżmy, że
    jak miałeś rozdzielczość 1280x1024 to teraz szukasz 1680x1050 i masz
    dokładnie ten efekt, o którym pisałem - szerszy monitor, ale nie niższy.
    I stąd moje twierdzenie, że panorama to dołożenie po bokach, a nie
    obcięcie z góry i dołu.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/